Heipä hei kaikki sukuni jäsenet!!!

Started by Virva Marianne Kilpirinne on Tuesday, September 20, 2011

Participants:

Showing all 5 posts
9/20/2011 at 5:51 PM

Voisitteko auttaa minua?
En ole avioton lapsi, kuten tiedätte, vaan Sisko ja Eero Kilpirinteen tytär, kuten tiedätte,
nyt minulla on veljeni kanssa täysin eri esivanhemmat.
Koko ajan tietoja muutelllaan ja nyt ovat esivanhempanne muuttuneet kokonaan.
Sukututkimus on täysin epäpätevä.
Minulle on väitetty, että kuulumme Tornbergin sukuun, sitähän minä taasen en tiedä,
koska nämä " esivanhemmat" jotka ilmeisesti ovat mielikuvituksen tuotetta,
ovat kuolleet. Haluan, että perheeni poistetaan viipymäättä tästä sukututkimuksesta,
koska sukulaiset vaíhtuvat jatkuvasti. En saa yhteyttä Pentti Röppäseen, hän ei vastaa puheluihn, eikä
viesteihin. Auttakaa. Minä otan kohta yhteyttä poliisiin, en usko että tämä on laillista edes. Jos joku Kallunkeihin kuuluva lukee tämän, niin voisitko auttaa meitä? Terveisin Virva Kilpirinne. Sukututkimus on pelkkää huuhaata, en voi enää muuta kuin nauraa. Pelkkää mielikuvitusta ja harhaluuloa, sori vaan. Nyt minä ainakin menen poistamaan kaikki mielikuvitus esivanhempani pois, enkä enää viivyttele, koska minua ei kuunioiteta ollenkaan, koska minulle ei suvaita vastata mitään.

9/20/2011 at 6:33 PM

En voi enää muokata profiiliani, joten taas kiusantekoa.
Tuleepa vaan ruma sana mieleen.
Miksi nämä pitää olla netissä kaiken kansan nähtävänä???

9/20/2011 at 9:07 PM

Ilmoitan tästedes kaikki väärinkäytökset, kiusaamiset yms. julkisesti.

Huomio Tornbergit! Ei voida olla varmoja, kuuluuko Sursillin vaimo Bure-sukuun, joten en ymmärrä, miten te olette saaneet ylipäätään Bure-suvun esivanhempiinne, koska aikaisempia kirkonkirjoja on tuhoutunut.
Itse en tekisi sukututkimusta pelkän hypoteesin mukaan, vaan minä hankkisin kaikki faktat esiin, jotka eivät olisi pelkän mielikuvituksen tuotetta. Tämän perusteella itsekin kuuluisin Bure-sukuun ja se olisi pelkkä hypoteesi, ei mikään fakta.

9/21/2011 at 4:01 AM
[This message has been hidden until it can be reviewed by an administrator.]
9/21/2011 at 4:15 AM

Sori kirjoitusvirheet. Pentti Röppänen on tehnyt hyvän työn ja hän on fiksu mies ja varmasti oikea sukututkija. Pentti on ilmiantanut minusta tehtyjä feikkiprofiileja ylläpidolle. Minusta joku oli tehnyt monia eri profiileja, yksi oli yhdistetty suoraan Facebookiin ja sivua oli ilmiannettu loukkaavan sisällön vuoksi. Jouduin käymään poliisiasemalla viime vuonna sen takia. Siellä näkyy nyt ainakin minulle vielä yksi valheellinen profiili. Hyvät ihmiset, ei täällä kannata olla, tajuatteko, teidän tietonne menevät ympäri maailman, synnyinpaikkanne, sukulaisenne jne. Mitä kaikkea pahaa sairaat ja häiriintyneet ihmsiet voivat tehdä teille. Yritän poistaa oman profiilini kokonaan, myös isäni jossain vaiheessa.

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion