The public discussion you requested has been deleted.

South African Convention

Started by Mauritz on Saturday, October 8, 2011

Participants:

Profiles Mentioned:

• Andries Willem Poepies Willemz du Plooij
    Geni member
  • Don't fabricate facts!
    Geni member
  • Mission and Objectives
    Geni member
  • I need more ANALYSIS to SUPPORT CONVENTIONS
    Geni member
  • John The New One Smith
    Geni member
Showing 1-30 of 80 posts
Mauritz
10/8/2011 at 4:23 PM

Hierdie geselsie is om met my Suid Afrikaanse collaborators te praat oor ons Suid Afrikaanse konvensie.

Sharon Doubell
Willem Breet

Ek sal graag die dinge wat Sharon kwel oor die Toring van Babel hier bespreek.

Willem kan jy vir my enige ongelukkigheid wat jy mag dra verwoord? Ek het 'n plan om Geni vir ons almal te probeer makliker en lekkerder maak. Boer maak 'n plan. Wil julle saamboer?

Mauritz
10/8/2011 at 4:24 PM

en saamspeel... by the way Engelse maak twee...

Mauritz
10/8/2011 at 4:24 PM

maar die Afrikaners... ons het net een nodig ;-)

10/9/2011 at 1:03 AM

Ek wil saamboer! Wat moet ek doen?

Mauritz
10/9/2011 at 2:37 AM

Stem hier om te besvestig dat my eerste name sal gebruik soos per die "Guidelines"..

As jy voel ons moet die guideline praat met my hier oor hoekom?

Andries Willem Poepies Willemz du Plooij

Maak jou stem deur management te request. Lees 'About me.

10/9/2011 at 2:42 AM

Die toring van Babel is juis hierdie poging om Afrikaans en Engels Suid-Afrikaners anders te maak. Baie, miskien die meeste van ons, is die produk van herhaalde inter-huwelike tussen die twee.

Mauritz
10/9/2011 at 5:05 AM

Lang pos - vra maar as iets nie sin maak nie. Die basiese punte is as volg:

Dear Sharon, this conversation will deal with FIELD1/BLOKKIE1. Not FIELD 4 /BLOKKIE 4. We will get to that one pretty quickly I may suggest. Mostly on depending on whether you particularly work saam of teen ons.

Let us discuss FIELD1/BLOKKIE1 first and unless the other fields are relevant let us keep a focus on this particular field just to allow users to understand the intended process?

Sharon, jy gaan eendag joue eie pos hier lees en besef wat is die enigste naam wat ons en die engelse dieselfde maak. Ons Suid Afrikaners. Afrikaners en die Engelse. Ek is altwee. 'n Afrikaner en 'n Engelsman.

http://www.geni.com/path/Mauritz+Preller+is+related+to+Johannes+Ste...

http://www.geni.com/path/Mauritz+Preller+is+related+to+Gertrude+Lou...

Ek dink HY was 'n onderwyser uit Engeland.. SY het ek geen idee oor nie.

Wat ek vandag HIER doen sal in die toekoms seker maak dat as iemand ooit die link vir hulle na Engeland maak ek sal weet wat om met my Engelse voorouers se profiele te doen en hulle name in te vul gebaseer op die Engelse voorkeure en konvensie wat almal oor saamstem. Die konvensie sal bepaal waar ek getroude van invul. So ook elke ander veld. Die grootste wen is dat mense 'n manier oor die wêreld heen gaan vind om dinge dieselfde te doen en weet hoekom hulle dit doen. Daar is baie ander voordele, maar meer daaroor later.

Met ander woorde. Die projek en stemproses gaan uitwerk hoe ons almal die velde gebruik op elke liewe profiel in die boom ORALS.

Veld, Vakje, Field 1, 2,3,4,5,6,7,8 + noem dit wat jy wil - kan ons en SAL ONS voortaan gebruik om die meeste nut uit die velde te kry MET DIE MINSTE werk om die MEES AKKURAAT MOONTLIKE name vir DIE HELE MENSDOM te bepaal op elke profiel. Elke naam wat ons weet daar is of was 'n bron voor. Meer hieroor later.

Die proses sal ook verseker ons vind 'n klinkklare oplossing tot die verskille tussen my en Sharon oor veld opstel. Vandag is ek die enigste persoon in Geni wat nie 'n stemreg het nie . Wel ek het klaar gestem. Een stem voor en een stem teen elke voorstel wat ek maak.

Sharon jou stem is meer werd as myne. Dit is die mag wat ek vandag in Geni aan jou oorhandig om te probeer verseker jy help my to by veld 8 uit te kom. Uiteindelik gaan dit nie meer oor my en jou, en ONS EIE INDIVIDUELE voorkeure op GENI nie. Dit gaan van vandag as almal saamboer en speel oor hoe om ons verskille tot ons almal se behoefte 100%.. EK HERHAAL 100% 100% op te oplos.

As ek seker is almal anders se probleme met elke liewe veld is uitgesorteer sal ek my stem verwyder en dan weet die hele ganse Geni stem saam oor hoe ons 'n sekere veld OP n sekere PROFIEL in 'n sekere AREA van die boom opstel. DIE EINDE VAN GENI BABEL. En ons het 'n kans om getroude name op die beste moontlike manier te gebruik. Maar die punt is ook dat dieselfde sal geld vir elke ander veld.

Verdere voorbeeld. Soos vir Engeland, as ek in die China boom wil gaan bydrae maak sal daar 'n plek wees wat my presies vertel watter besluite moet ek maak en hoe moet ek my BRONNE toepas op VOLGENS China konvensie en by implikasie VOLGENS die voorkeur van ander gerbruikers in die China boom.

Dieselfe vir ons in Suid Afrika.

Vir die oomblik vra ek mense moet my net 'n kans gee om al die agtergrond werk te voltooi. Ek het allerhande dinge wat mense mee kan help. So steek 'n hand op as u tyd het om iets te doen en ek sal probeer werk uitdeel. Ek verdrink bietjie onder alles wat gedoen moet word.

Sharon is die Curator wat meeste bygedra het tot hierdie oplossing. Ek hoop sy sal die stemme van alle verbruikers op elke veld ondersteun en haar voorkeure verteenwoordig. Ons sal 'n wen wen vind.

As ons almal een ding stem en sy of ENIGE ANDER GENI USER is die enigste ander persoon om anders te stem sal dit my verantwoordelikheid wees om met Sharon praat oor hoekom sy voel sy moet die boom anders stel as die res van ons. Dan kan ons almal uitwerk of haar manier beter as myne is en stem vir 'n oplossing. Dis ongelukkig die impak van die proses en geen ander metode kan vandag die toring uitsorteer nie.

Enige iemand wat my 4 jaar proses deelgemaak het om die ding tot finaliteit te bring sal weet ek is vandag amper klaar waarmee ek begin het.

As Sharon of enige - en ek stel dit weer sodat dit WEERGALM... ENIGE Geni verbruiker nou of in die toekoms wat 'n Suid Afrikaanse profiel kan EIEN in die boom as 'n voorvader 'n manier sal hê om vas te stel hoe om 'n verbetering op 'n profiel te kan aanbring en wat ons ooreengekomde reëls is . Ek dink dit gaan baie verder en ek sal terugkom ook oor die kwessie van bronne. Is dit tog nie gebaseer op bronne wat ons die velde dan invul nie?

Almal wat klaarheid soek op Voorname sal voortaan na Andries Willem Poepies Willemz du Plooij kan gaan kyk hoekom ons almal doen wat ons doen in Veld 1. Hoop die herhaling maak dit makliker. Mense vertel my ek is moeilik om te verstaan. So nou verduidelik ek myself maar. Maar 'n halwe woord..

Enige iemand wat 'n konvensie of voorstel /stem vir 'n sekere veld wil verander het 2 keuses. Stem teen die voorstel en praat dit uit hoekom die teen voorstel beter is as die staande een of aanvaar die stem van die meerderheid.

As Geni users hulle stem hier uitbring soos ek voorstel is die voordele en potentiaal vir ons almal ongelooflik. Ek sal meer insig verskaf sodra ek tyd het.

Eers ander dinge om te doen. Huil oor die Springbokke byvoorbeeld.

In elke geval ek kan met sekerheid voel dat die toring van Babel binnekort sin sal maak as almal mooi saamspeel. Engelse, Afrikaners, Almal. Ek het 'n plan bedink om dit te maak gebeur. Boer maak 'n plan. Daai ding wat my mense so spesiaal maak. Die plan is van my aan julle as julle hom wil volg.

Ek sal binnekort alles mooi uiteensit. Wag asseblief tot ek kan.

Mauritz
10/9/2011 at 5:13 AM
Mauritz
10/9/2011 at 5:13 AM

Ons Nederlandse familie is so bietjie voor ons Afrikaners vandag ;-)

Mauritz
10/9/2011 at 9:58 AM

Sharon I do not think it is fair to say the process I propose has in any way those objectives.

All South African users are invited to read my draft proposal here and decide for themselves if I do and I will change whatever anyone wants me to if we discuss it through:

https://docs.google.com/document/d/1flf5GQ_ZgrRVaf2f3iImCggz7VlCfgf...#

I want to be clear that you have 2 options in my opinion. Register a vote here or here today.

I need more ANALYSIS to SUPPORT CONVENTIONS

John The New One Smith

Unless you are able to register one somewhere else...

Once I have your vote I will be clear where I stand with you and we can see if we have a way to address your concerns to change your vote if you oppose anything. You may do well to allow me state my case fully before you make any decisions about what I am doing or not. It is clear you do not understand.

I will also remind you of the test on whether we have a way to do things or not. The process is designed to solve this issue without my influence on the final result. The process would require validation of all the steps. I am asking South Africans to focus on the last 8 and help me understand what they want us to do in setting profiles.

It seems from your message and previous discussions that today we could be close to agree on most fields.. So out of all the profiles that we could disagree on I would think we have disagreement on a handful. Tell me with your vote and not your pen what those are and we are past begin. Till I have vote from you we are not and I have no clarity on where we stand. If nothing else, I may suggest as you were part of the conversation where we discussed and developed the detail.. You should consider voting for the 1st 3 profiles and work your way down. Possibly there are a few that have an about me that you feel you can agree to vote. If you feel confident you oppose. Please do so. Then I know what conversations we need to have to come to a conclusion:

http://www.geni.com/path/Vision+To+make+Geni+better+using+the+exist...

You made a proposal to me that I accepted as a compromise situation with you for a date of 1806 as a cut-off for married names in our tree based on Wynand's input. Have this been forgotten? I have not changed my mind or opinion. If that is our solution and everyone accepts it and give us a vote. We have a convention. Can you help us to get the easy stuff out the way like how we use First Names, Name at Birth and suffix and then we can see together what the best solution for the tough fields are?

Focusing on where we have opposing votes. What would you need from me to be able to do so?

Mauritz
10/9/2011 at 10:56 AM

May I remind you of the comment from Noah in this thread. I really wish I would not need to.
http://www.geni.com/discussions/93254?msg=693472

"A couple of points regarding naming conventions on the South African tree.
1. I don't see where using maiden name only, in the maiden and last name fields, is discussed and agreed upon for the SA tree. It may be somewhere, I just haven't seen it."

Did you notice that there is a burden of proof required to show a particular agreement for South Africa based on a discussion if we want to get validation from Noah? This is then also then an opportunity for discussion which is possibly what has you on edge ? I fully understand that you probably would not like to have the conversation with our users. But I do. Will you let me?

This is also not about the one field we have a dispute on, but all of them. This process follows a methodology which will help us to work together and interrogate the issues as we did with First name in the Convention thread - so we will do well to keep our focus on Field 1 here to start with and work our way down the list to help us get an agreement. I need one to move forward with our tree. You may not but I do.

Anyone interested may like to follow our cousins from the Netherlands who are exploring the best way for them to use the fields as a direct result of this project. Their conversation will help create a basis for ours as I see it. They are inventing the wheel for us.

Regarding our use or non-use of married names? If you can show me your agreement I will stop the process? Otherwise I will continue and will trust the process which I do not have vote in.

Mauritz
10/9/2011 at 10:57 AM
Mauritz
10/9/2011 at 10:59 AM

The voting system is no more than a communication system Sharon. Do not fear it. It will help us to see the wood from the trees. I though my explanation above about how it works shows this?

10/9/2011 at 11:46 AM

@Mauritz
Ek is totaal dronk gepraat met jou voorstelle en talle http verwysings ( I am a bit confused/deurmekaar).
Years ago when our engineering crowd working in a high tegnology area were discussing new development concepts which were of a complex nature, the CEO would request ; "please explain this in agricultural terms/landbouterme" meaning in simple terms so that everyone can understand.
Would you please explain in landbouterme in a paragraph consisting maximum 15 lines what this is all about and why anyone should indulge in this labirinth of references?
I might support it if your write up is convincing!

Mauritz
10/9/2011 at 1:07 PM

Daan, ek moet net 'n kans gegun word om my saak te stel en 'n deeglike gesprek te voer maar ek begin nou voel dit sal my nooit geun word nie.

Mauritz
10/9/2011 at 1:09 PM

gegun

Private User
10/9/2011 at 9:40 PM

I have never got involved with this whole question as I have always felt that I am neither a geneologist nor historian and my knowledge is simply not good enough to validate a comment or arguement for or against anything that has been said in the past.
However, what I feel I must point out - from the point of view of someone who is merely INTERESTED in building a "Family Tree", where one can get information in a joint site, too many rules and regulations make the site a pain in the butt.!! The fewer the rules, the more one can "speel saam" because us others (those that don't know so much) don't get intimidated or scared to add something without a source reference, or, adding something because one might be adding it in the wrong way!
What happened to the "fun" part of building your family tree?

10/9/2011 at 10:09 PM

@Carolin & Mau
Ek stem heelhartig met haar saam.
Ons het net drie velde nodig.
First Names (All names)
Lastname/surname.
AKA (Also known as)
The first names and surname is as per the persons birth certificate.
All outher names and variations must be in the AKA field and be searchable by the search engine.

Mauritz
10/10/2011 at 1:34 AM

Daar is nog so baie agtergrond wat ek wil deel, maar ek wil net eers so bietjie uitbrei oor hoe almal kan saamspeel en hoe die kommunikasie stelsel van die 8 profiele gaan werk.

Ons moet (en het al) as deel van die proses 'n deeglike analise doen. Ek gebruik First names as voorbeeld om te wys hoe dit gaan werk om by saamstem uit te kom.

Eerstens as jy manager is op Andries Willem Poepies Willemz du Plooij weet ons jy gebruik al jou eerste name soos voorgestel in First name.

As jy :
• vrae het en stem nie saam nie
• of voel jou manier gaan beter wees as die huidige voorstel:

Maak jou saak deur jouself as manager by te voeg by die "Don't agree" profiel en 1) stel jou probleem of vraag in die Profiel se About me of 2) kom praat met my oor jou problemer hier dan kyk ons of ons die voorstel moet verander of tot 'n gesamentlike oplossing kan kom wat almal mee kan saamstem.

Ek het nog net tyd gehad vir Blokkie een het daar begin maar sal hulp waardeer van my maatjies om die ander te voltooi soos julle goed dink en dan begin ons die proses van kommunikasie soos voorgestel.

Daar is baie aspekte op SV/PROG wat nog oorgedra moet word en ons het nogal 'n paar interesante verandering wat ons al reeds kan oorweeg. Maar meer hieroor later.

Daan hoop jy is al reeds minder deurmekaar?
Willem ek dink ons het darem al een stem van jou op voorname?

10/10/2011 at 2:55 AM

Sorry - correcting an earlier typo:

As to the use of married names in eras and areas where they were used on documentation- This is a merge site - ordinary people will find Geni by searching various versions of names actually used.

If only one surname is used OF COURSE it must be the Birth/Maiden name.
&, if Geni reduces the fields to one – Birth Name - that’s all good . But there is no indication that it is going to do that.

So while there are two fields, and there are cases where women are legally known by both names over their lives (as for most married SA women in the last 100 to 200 yrs), users will fill both in the logical fields Geni provides.

BUT
1) Mau wants the right to DELETE Married Name data off other people’s profiles in this era
2) And he wants the right to force them to fill in the Maiden Name - not in the Birth Name field - (which Geni programmed for that information), but in the Last Name/Surname field (which Geni has not programmed for that information.)

10/10/2011 at 3:15 AM

Jammer – dit is die regstelling van 'n vroeër tikfout:

Met betrekking tot die gebruik van getroude name in eras en areas waar hulle op dokumentasie gebruik was: Dit is 'n saamsmelt site - gewone mense sal Geni vind deur die soek van verskillende weergawes van die name wat werklik gebruik was.

Indien Geni slegs een Van gebruik is, natuurlik moet dit die geboorte van / nooiensvan wees.
En, indien Geni verminder die blookkies aan net een - Birth Naam - dit is alles goed. Maar daar is geen aanduiding dat Geni gaan dit doen.

So, terwyl daar twee blokkies is, en daar is gevalle waar vroue wetlik bekend deur beide name oor hul lewens (soos vir die meeste getroude SA vroue in die laaste 100 -200 jaar), sal gebruikers beide name in die logiese blokkies wat Geni bied invul.

MAAR
1) Mau wil die reg hê om getroude data in ander mense se profiele te VERWYDER (in hierdie era)
2) En hy wil hê dat hy die reg het om hulle te dwing om die nooiensvan in te vul- nie in die geboorte blokkie vir Geboorte Naam (wat Geni geprogrammeer vir daardie inligting), maar in die Laaste Naam / Van blokkie (wat Geni nie geprogrammeer vir daardie inligting het nie).

10/10/2011 at 3:35 AM

This will mean that South Africans will be filling in profiles differently to those on the rest of the tree – which is chaotic and confusing.

And Very importantly, it means we will not have Maiden Name information in the First Name/ Birth Surname block that Geni is working around when it makes future changes to its programme, AND WE COULD LOSE IT ALL. This is actually the problem Mau is having right now, and instead of working on a solution to that, he now wants us all to do it.

I’m sorry to have to speak so blatantly. I do not enjoy doing it, and it ruins Geni for me too. But the last time Mau started deleting married names off other people’s profiles, he said that because I had not objected, obviously I had agreed. So this time I feel I must say something before it happens again, as it is also my responsibility to take care of the ordinary SA users' profiles.

Mauritz
10/10/2011 at 3:41 AM

Thank you very much Sharon for stating your case? Anything else you feel you may want to add?

10/10/2011 at 3:46 AM

Dit sal beteken dat Suid-Afrikaners die profiele heeltemal anders sal invul as almal wat op die res van die boom is - wat chaoties en verwarrend sal wees.

En baie belangrik: dit beteken dat ons nie sal Nooiensvan inligting in die Geboorte Van blok dat Geni rondom werk wanneer dit toekomstige veranderinge aan die program maak, EN ONS KON DIT ALLES VERLOOR. Dit is eintlik die probleem wat Mau nou het, en in plaas van werk op 'n oplossing vir die, wil hy nou he dat ons almal moet dit ook doen.

Ek is jammer om so blatant te praat. Ek geniet dit nie om dit te doen, en dit vernietig Geni vir my ook. Maar die laaste keer Mau begin die verwydering van getroude name op ander mense se profiele, het hy gesê dat omdat ek nie beswaar gemaak het, natuurlik het ek ingestem. So hierdie keer voel ek dat ek iets moet sê, voordat dit weer gebeur, want dit is ook my verantwoordelikheid om te sorg vir die gewone Suid-Afrikaanse gebruikers se profiele.

10/10/2011 at 3:51 AM

Mau, I have now registered my disagreement publicly. I'm now going to do what the International Curators are doing and pull out of the discussion with you on this.

Private User
10/10/2011 at 3:56 AM

Sharon, ben jij echt van mening dat Geni gemakzuchtig alle in het verleden gemaakte fouten moet laten bestaan omdat Geni inmiddels zo groot geworden is dat correctie veel te veel werk is ?
Ik zeg: beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald (better to turn back half-way than to get lost altogether)
Hoe lang duurt het nog voor Geni accepteert dat er een verschil is tussen wettelijk/spraakgebruik en het gebruik in de genealogische wetenschap ?
Wordt het geen tijd om de bronnen van de genealogische wetenschap te vermelden waarin de naamgeving voor genealogische doeleinden wordt vermeld ?
Met Mau ben ik van mening dat overeenkomstig de genealogische naamgeving de mans naam voor de getrouwde vrouw alleen thuishoort in het Also Known As field en overal als achternaa verwijderd dient te worden

Mauritz
10/10/2011 at 4:18 AM

Are you sure you have absolutely nothing else to say Sharon? I want to make sure I have your full argument so I can see how I can suggest to solve your concerns?

10/10/2011 at 4:22 AM

Fred, the historical accuracy vs genealogical conformity is an argument to be had with Geni about its global template - not a reason to involve SA users in a dogfight.

Geni, like Wikipedia, is based on the idea that enough ordinary amateurs over time produce more and historically better information than a small closed group of experts. Even if they choose to change that assumption (and there is no indication they are), rest assured they are going to programme around the idea that the Maiden Names are in the Birth Surname field.

Private User
10/10/2011 at 4:29 AM

Het gaat mij veel te ver Geni te vergelijken met Wikipedia; Geni zal een Wiki moeten worden om die democratie te realiseren en bovendien dan curators moeten veranderen/promoveren naar administrators/beheerders

Mauritz
10/10/2011 at 4:38 AM

Anything else?

Showing 1-30 of 80 posts

Create a free account or login to participate in this discussion