Gouden Eeuwen...

Started by George J. Homs on Friday, October 28, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

• Private
    Geni member

Related Projects:

Showing all 17 posts
10/28/2011 at 11:12 AM

Een beetje promotie kan nooit kwaad... en zeker niet wanneer er al zovelen zijn die intussen hard gewerkt hebben om de Gouden Eeuwen van Vlaanderen en Holland in kaart te brengen!
Hierbij de 'hoofdtoegang'... http://www.geni.com/projects/Golden-Ages-in-the-Low-Countries
Er zijn projecten aan het lopen rond diverse steden die heel wat betekenden in die Gouden Eeuwen. Indien iemand er andere steden bij wil, dan zorg ik wel voor de structuur.
Maar, bij wat we nu al hebben is nog een pak werk te doen. Dus, indien er interesse is, doe dan mee aan deze projecten?
Je vindt er historische personen waar we soms al een Geni profiel voor hebben, en voor andere niet. Rond al die personen is mooi onderzoek te doen. Onderzoek is een groot woord. Via wikipedia, het biografisch portaal, en online boekwerken is een PAK informatie te vinden.
Dus, wie mee wil doen, VAN HARTE WELKOM !!!

Private
10/28/2011 at 1:45 PM

Bedankt voor de tips Job, maar ik heb al alle informatie en links die je kunt bedenken voor Leiden. Met Leiden gaat het prima! :-)

Maar kan zeker tips en hulp gebruiken bij mn andere Golden Ages projecten, zoals Den Haag daar is nog heel veel werk te doen.

10/28/2011 at 2:33 PM
Private
10/28/2011 at 3:37 PM

Oh dat is een mooie site Job! Thanks!

Private User
10/29/2011 at 11:47 PM

Private, goedemorgen, -middag of -avond -whatever toepasselijk-, zal ik die Haagsche Burrgemeeeesters eens voor je gaan inzoomen en zo mogelijk helpen documentieren. Tenslotte ben ik in die stad zo'n tien jaar schoolgegaan. Zeg maar wat het eerst nuttig/nodig is, I'm at your service, sister. Jeannette.

Private User
10/29/2011 at 11:51 PM

trouwens, als het over m'n puber- en tienerstad gaat, geef ik nog steeds de voorkeur aan des Graven Haeghe, maar ja, die jeugd van tegenwoordig weet niet meer waar de comma's en de streepkes moeten, dus zie ik soms ook s='hertogenbos in plaats van Oeteldonk. Jammer tpch, dat dat erfgoed ook al niet meer bij de notaris is vastgelegd in testamenten e/o legaten?

Private
10/30/2011 at 2:09 AM

Jeannette graag de burgemeesters van Den Haag! alles wat je er aan kunt en wilt doen :-)

Private User
10/30/2011 at 3:14 AM

okay, okay, ik neem tram drie wel weer, tot halte Metropole en de Zoutmanstraat, want het PIESPELLES kan wel effe wachte, toch?

Private
10/30/2011 at 3:20 AM

Metropole is gone...... :-( jammer!!!!!

Private User
10/30/2011 at 3:33 AM

WHAT? Eg waar? Hep daar nocj illegaal met me moeder de bridge on the RIvVER KWAaI gezien... Mocht natuurlijk met m'n elf jaar niet naar binnen, maar ze kletste zo lang tot de cassiere wel dacht dat ik aan de leeftijdsnorm had moeten kunnen willen voldoen. Bijzondere herinnering dus, want die dateert van .... nou jah zeg, heb ik nou altheimer of verkalking? denk van 1951+11-?=ca. 1965? goh seg, rekenen kan ik nog, gelukkig!

10/30/2011 at 3:34 AM

Nee, jMu... DIT is GEEN reden om nou ook een 'ouwe bioscopen'-project te starten :-P

Private User
10/30/2011 at 3:54 AM

tanje SjENNIE, tis klaar, mag ik nu voor hetzelfde kaartje van halte zoutmanstraat naar de bieb vlakbij de Koninklijke STALLEN? Heb daar een pony gezien, misschien, tis toch zondag en hoef dan nooit naar zondagsschool, toch?

Private
10/30/2011 at 5:05 AM

LOL

Private User
10/30/2011 at 5:11 AM

ben maar meteen op centraal op de trein naar Utreg gestap en hep daar ADO niet zien winnen, jammer genoegh, maar wel de burgerpiepers gejast.

Private
10/30/2011 at 5:43 AM

Ik zag het, geweldig! Volgende keer niet tram 3 pakken maar de randstadrail gaat sneller naar Centraal (hoef je ook niet langs het Metropole wat niet meer bestaat...) jammer was mn favo bioscoop..:-(

Private
10/30/2011 at 5:55 AM

Ik moet een bekentenis doen..... het bestaat nog wel maar voor mij niet meer sinds het door Pathe is overgenomen en een fabriek geworden is.....

Showing all 17 posts

Create a free account or login to participate in this discussion