|
Today at 1:06 AM
|
Beste teamgenoten van dit project Andre van Amstel - Peter De Bie - Jennie Schouten - Private User en curatores voor het Nederlandse taalgebied George J. Homs & Fred Bergman (dutch curator), Na lange aarzeling heb ik besloten om, samen met jullie hoop ik natuurlijk, de namen van de hier genoemde Nederlandse laureaten van de NOBEL prijs zelf in geni te gaan invoeren en NIET meer te wachten totdat 'n wat directere nazaat bij zijn/haar genealogisch onderzoek de leuke ontdekking zou kunnen doen dat hij/zij mooie wetenschaps-genen in zich dragen mag. Na weer een ervaring dat het onze geni-neven-&-nichten overzee niet deert om hele Europese volksstammen hotemetoten in te voeren en vervolgens van MP-plakkers te voorzien, lijkt het me niet opportuun die werkwijze ook maar eens in ons Dutch-Deltaatje toe te passen. Natuurlijk met de nodige discretie en distantie, reden dat ik iedereen met Nobel-prijs-familieleden in een niet zo hele hoge graad uitnodig om toch vooral bij ons verzoeken in te dienen om het profiel van hun [(over-)groot-]vader of (oud-)oom ---moeders en tantes hebben jammer genoeg nog niks gewonnen--- zelf te gaan managen en daarmee het laatste woord te krijgen dat hier geschreven wordt over hun pa of opa. Ben benieuwd naar reacties. groet'n van greet, de teipgijt, ook wel jMu = jeannette. |
|
|
Today at 1:12 AM
|
Jeannette er is niets mis mee om deze profielen te gaan invoeren, maar ga niet directe familieleden uitnodigen om als primaire manager te gaan optreden. Iemand maak je onder de huidige omstandigheden pas primaire manager als het een pro user is, immers gewone basic users hebben te weinig ruimte momenteel om goed voor stambomen te kunnen zorgen. er is wel een ontsnappingsmogelijkheid maar die mail ik alleen prive. Voor nieuwe gebruikers is er maar een zorg, zo min mogelijk profielen onder eigen beheer hebben, wel beheren maar dan via collaboratie en famiygroup verbindingen ! |