SAKIT APO WOK?

Started by Private User on Thursday, January 21, 2010

Participants:

  • Private User
    Geni member
  • Geni member
Showing all 4 posts
Private User
1/21/2010 at 7:10 PM

Lately memacamla plak sakit. Selain dari ubek sepital ubek kampuk pun kono pecayo gak.
Manolah tahu kalau kito cerito-cerito sal sakit kito kek senia ha, ado anak-anak buah yang dukun tu dan yang doktor pun ramai leh bagi nasihat. Esey tengah sakit bawah peha dan betis. Dan kaki terasa kebas. Bawah betis terasa macam muscle pull/ tear. Sakit ehla bila nak berjalan. Bila buat MRI, Dr Othopedik tu kata ada masalah kat tulang belakang L5/ l4. Nerves terimpit. Mungkin sebab jatuh ke..dan ada bulge.... Dr Dr dan Tok Moh-Tok Moh sini ada apa apa nasihat?

1/21/2010 at 7:45 PM

bawak limau air sebaldi..bunga tujuh macam..a.....dah nampak dah...ado orang buek bodoh....kojo yo tak tau nak rehat....jgan lupo poie kek ulu bondo ...3 hari 2 malam...tenangkan fikiran lapangkan minda....dah elok sok ..jangan lupo pengoreh eh...pizza supreme...mc d...kfc....yang sodap la...
gurau je..nanti aye tanyakan kat dr pakar HTAN MR AZLAN WHAT TO DO..I LOVE AUNTY...

Private User
1/21/2010 at 8:27 PM

Ekekekkekee...Cis budak Dik Nor ni....... Acik sepak gedebusssssssssssssss....Kalau tanya Tok Ghani , sonang yo.....ambik daun pahit bawah pokok jambu kek belakang umah ulu bondo ta...buh dalam pisang..tolan... (Fuhhhh julingzzzz mato acik ko...)..Ye tuan tuan dan puan-puan..sapa ada sakit sakit lagi meh kita share apa sakit kita...Abang Jem radio sinar mungkin bleh bagi petua....

Private User
3/20/2010 at 3:15 AM

umak ai L5/I4..manolak datang tuh..L5/S1la

Showing all 4 posts

Create a free account or login to participate in this discussion