Googler og komme lige ind i Geniprofilen? Nej, det fungere ikke sådan!

Started by Private User on Thursday, November 25, 2010

Participants:

• Private User
    Geni Pro
Showing all 1 post
Private User
11/25/2010 at 10:04 AM

Denne meddelelse er skrevet på dansk nedenfor.

Hej, en släkting blev helt bestört när hon upptäckte att via Google kom hon direkt in i sin profil på Geni.

När man har sitt Geni lösenord på sin dator, gör en sökning på sitt namn på Google, så kommer det ju länkar som visar på olika aktiviteter man har på internet. Klickar man då t.ex på Geni så kommer man rakt in i sin profil. Inget s.k. skydd. Men det är just för att man har sitt eget lösenord på sin egna dator.

Jag har idag gjort samma sökning från jobb, en publik dator, och kom då endast till en sida som säger att man ska bli medlem och lägga upp sitt träd, alltså för ny medlem.

Så det är ingen fara med Geni, som jag ser det.
vänligen Gull-May

Hej, en i familien blev helt fra sig når hun forstod at om hun Googlede på sit navn så fandt hun en lænk på Google og kom derfra lige ind i sin Geni profil.

Når man har sit Genipassword på sin computer og gør en søgning på sit navn over Google, så kommer det jo flere lænker som viser hvad for aktivitet man har haft på nettet. Klikker man så f.ex på Geni så kommer man lige ind i sin profile, altså ingen beskyttelse. Men det er kun fordi at man har sit eget password på sin egen computer.

Jeg har idag gjort samme søgning fra mit arbejde, en publik computer, og kom kun til en side som siger at man skal melde sig som medlem og begynde at lægge op sit familietræ, altså lige det som er for en helt ny medlem.

Så for mig, ka jeg ikke se nogle problemer med at andre kan se ens profile. Det gør de ikke.
Med venlig hilsen
Gull-May

Showing all 1 post

Create a free account or login to participate in this discussion