Feil i visning av barn på slektstre til @Radmann Nikolai Aschenberg Hanssen

Leif Bjarne Høybakk tarafında başlatıldı, tarih: 26 Kasım 2010, Cuma

Katılımcılar:

Bahsedilen Profiller:

Bütün mesajları (9) gösteriyor
26/11/2010 at 1:57 ÖS

Alle barna til Radmann ligger inne to ganger med ektefelle, og disse er det ikke mulig (for meg i alle fall) å slå sammen på noen som helst måte. Når jeg trykker på "mer" så skjer det ingenting. Er det noen som kan hjelpe ?

Private User
26/11/2010 at 2:30 ÖS

Du har rett, her må det være en feil, for selv jeg med mine superbruker rettigheter får samme feilen. Ser imidlertid at Ragna Pedersdatter er sitt eget barnebarn eller noe slikt, og det må rettes opp i først.

Det kan imidlertid skyldes at disse profilene ligger for nære Geni brukere og kun de med famile-tilgang har mulighet til å se og rette opp i feil

26/11/2010 at 3:32 ÖS

Oppdaget samme feilen og skulle akkurat til å høre med Bjørn om han kjente til den. Når jeg trykker på "mer" forsvinner bare teksten nederst i firkantene.

Private User
26/11/2010 at 3:47 ÖS

Med andre ord: Rapporter feilen

Leif, - hvis du selv er innen familiegruppen får du invitere meg inn som familiegruppemedlem slik at jeg kan teste på nytt.

26/11/2010 at 4:27 ÖS

Har nå oppdaget at feilen er i flere greiner av treet og gjelder flere personer. Her må det visst rapporteres ja...

26/11/2010 at 4:36 ÖS

Ser at det skjer noe her nå. Fant du ut av det Bjørn ?

Private User
26/11/2010 at 4:37 ÖS

Takker, det var nok en miks av private og offentlige profiler som skapte problemer. Slo sammen de profilene jeg fikk tilgang til.

Private User
26/11/2010 at 4:40 ÖS
26/11/2010 at 4:50 ÖS

Tusen takk. :)

Ser at det er en til her Olaf Ivar

Får du gjort noe med den også?

Bütün mesajları (9) gösteriyor

Create a free account or login to participate in this discussion