Endre på dåpsnavn

Christian Perjord tarafında başlatıldı, tarih: 27 Kasım 2010, Cumartesi

Katılımcılar:

Bahsedilen Profiller:

• Gro
    Geni member
Bütün mesajları (1) gösteriyor
27/11/2010 at 3:19 ÖÖ

Endel endrer på navnene sine...Papps har alltid skrevet Ole Chr på sine papirer selv om han er døpt Ole Kristian etter sin farfar.Jeg ble jo døpt Chr, så det har vel noe med det at han endret i folkeregistret. Han vil helt enkelt skrive en bokstav til ;-)

At Gro ikke likte Helene syns jeg er merkelig, for jeg syns det er et fint mellomnavn. Så fra å endre mellomnavnet til Helen for ca 5 år siden +- noen år da, så har hun kuttet ut Gro også på telefonsvareren..."Hello I'm Helen" hører man...tror hun har fått dilla på USA, siden eldste datteren har en kjæreste derifra. Er det kvinnelig forfengelighet eller er ho steike dom i hodet???

Ikke kast stein i glasshus, sier man. Jeg selv har ikke endret noe på mitt navn men derimot lagt til et mellomnavn, for jeg fikk ikke noe desverre(det var vel langt nok). Qvisla er en bekk i Verdal som jeg har mange relasjoner ifra barndommen med. Staves egentlig med K...Kvisla. Men det gjør også endel etternavn. Har brukt dette mellomnavnet noen år og la det til i år(i Sverige)...Bare å google på på Qvisla så finner dere meg på flere steder.

Det var ikke mitt mellomnavn som var saken, men snarere og forandre dåpsnavn...

Så hva syns du???

Bütün mesajları (1) gösteriyor

Create a free account or login to participate in this discussion