The public discussion you requested has been deleted.

SV/PROG - Taking stock on Project Profile page and proposed Profile structure

Started by Mauritz on Wednesday, January 12, 2011

Participants:

Showing all 18 posts
Mauritz
1/12/2011 at 3:36 PM

Hi Everyone

Thank you for your participation and collaboration on SV/PROG. I think it's been a huge success so far with 300 SV/PROG's, 36 Collaborators and 140 followers at the time of writing this. Hope some more followers will take the jump and become collaborators.

There is a noticeable improvement on profile structure, measurable success on our objectives and most important of all, it's a lot of fun. Hope that's the experience for you all.

So, I think we've reached the stage where I would like to submit the Project Profile page and in particular the proposed approach on 'Profile structure' (lets call it Version 1) for your review, comment or feedback.

So please will you review and say "Jay" or "Nay" if you are in agreement or not OR raise what you would like to see changed or discussed for whatever reason. There are definitely still some grey areas. Also please highlight what you feel needs a review and rewrite and of course ideas, questions, issues welcome.

The idea is that we get the issues out in the open so we can discuss them and know that we have come to a common agreement.

Much appreciated!

Mau

1/13/2011 at 9:47 PM

Well done Mauritz. You're doing an amazing job. I wish I could add some value, but I'll keep watching with a keen eye until I can contribute positively.
Regards
Bernard Rose

1/21/2011 at 10:41 PM

@ Mauritz Ek dink die definisie van 'n stamvader en die Parma nommering wat daarmee gepaard gaan moet meer sigbaar gemaak word.
Volgens my kan daar meer as een SV met dieselfde VAN wees (Broers wat saam in SA aangekom het en daarna afstameling gehad het.) Familie wat in die buiteland agter gebly het kan nie genealogiese nommers he nie). (SV/PROG1; SV/PROG2 ens) Hierdie is gelykstaande met a1; a2 ens vir elke stamlyn. Ek merk dat lede aa en ab ens gebruik. Wat gaan ons hier aanbeveel??

Mauritz
1/22/2011 at 3:13 AM

lol.. net sodra ons uitfigure hoe om een probleem op te los dan duik 'n nuwe een op. Ek sal dan van my kant af begin werk aan 'n definiese van 'n stamvader.

Een ding though as 'n kind van 'n stamvader agtergebly het, kry hulle darem 'n nommer. Maar vir ouer geslagte het ons nog nooit regtig enige sisteem op geni ontwikkel nie. SV/PROG 1 SV/PROG 2 SV/PROG 3 lyk asof dit goed werk en vervang die a1 a2. Die grootste rede vor die voorstel om SV/PROG te gebruik in plaas van a1 a2 is omdat SV/PROG baie spesifiek en sigbaar is... waaar a1 a2 dalk in die search engine ander variasies in suffix sal gee in queries.

Ek sal maar weer terug na die boeke om te kyk of ek 'n voorstel kan insit vir wat om te doen met die aa's en ab's. Ek is nog nie heeltemal seker dit is regtig nodig om vir geslagte voor SV/PROG iets te gebruik nie. Veral nie as ons SV/PROG orals in het nie. Sal terugkom met my idees.

.

1/22/2011 at 4:48 AM

Ek stem saam, ons begin by sv/prog en niks voor dit nie. Die idee va aa , ab is nie vir my reg nie.

1/22/2011 at 9:02 AM

Vir my is n stamvader iemand wat n nageslag nagelaat het wat sy van dra. Iemand wat net dogters gehad het en nie n van tot die totaal vanne in SA bygedra het nie soos bv Guillaume du Toit, kry nie die SV/PROG nie. waar meer as een stamvader nakomelinge nalaat word SV/PROG1, SV/PROG2 ens. Persone soos Guillaume du Toit wat wel n nageslag in die vroulike lyne het kan aangedui word met VL/FL. Ek sou graag stammoeders ook,wou aandui, bv twee van Farns Anton Gerber se dogters is die stam moeders van die Gericke en Heunis families.

1/22/2011 at 11:08 AM

Omdat daar nie 'n stamlyn (afstamelinge met dieselfde van) is nie is daar nie 'n stamvader nie. 'n SV is die eerste persoon wat SA kinders (wat in SA gebore is) gehad het. Geneolodie erken nie stammoeders?? nie.

Mauritz
1/29/2011 at 1:46 AM

Ek wonder oor vrouens wat oorgekom het met die skippies. Hulle pa's is dan eintlik ook 'stamvaders' in 'n stamboom sin. Ons het geen geneologiese nommers vir hulle nie, maar is hulle nie dalk kandidate vir SM/PROG nie? Guilaume ek hou van iets van die VL/FL idee.. sal so bietjie daaroor nadink en toets hoe werk dit. Sommer by Frans Anton...

Yes, Willem, my stem is ook nog stamoeders werk nie eintlik nie. Veral ook nie waar sy dan die kind van 'n stamvader is nie, maar ons het die tegnologie van 'seach' so as ons die logic op 'n manier kan inbou en dit werk, hoekom nie?... Ons kan vandag begin identifiseer wie was die mans wat oorgekom het en ek hou van die idee om dit vir vrouens te kan doen.

1/29/2011 at 11:04 AM

Sonder stammoeders (eerste vrou wat die land binnekom), sou baie stamvaders nie kinders kon hê nie!
Ek dink alle vroutjies party selfs ongetroud en nie wees nie, het met skippies gekom. Kulula se pryse was nog nie kompeterend nie.

Mauritz
1/30/2011 at 4:34 AM

So hoe dui ons hulle aan Daan .. SM/PROG op profiel?

Mauritz
1/30/2011 at 4:36 AM

Private User jy wil miskien saamspeel oor aa en ab's , SM/PROG en VL/FL...

Private User
1/30/2011 at 5:26 AM

Hi Mau,
Beslis ja. Dit is dan sommer opvoedkubdig want mens kry nie so iets soos a nie. Dit is of SV, SV 1 as daar meet as een is, dan b ens.
Ek gaan nou eers gou Nigel toe en behoort so 7.30 by die huis te wees. As ek nie te pê is nie, sal ek bietjie hier aandag gee.
Groete
Juds

1/30/2011 at 5:42 AM

Ek het waar 'n vrou saam met haar toekomstige man die land ingekom het, die man die stamvader gemaak en die vrou die stammoeder SM/Prog.
Mary Ann Hockley getroud met Thomas Samuel Hood is dus 'n stammoeder met die van Hockley alhoewel ek moet erken dat sy die stammoer van die Hoods is.

Private User
2/7/2011 at 12:48 AM

HI almal,
Aangesien ons net met Afrikaanse Stamvaders werk voel ek ons moet streng hou by die enigste numering stelsel wat in Suid Afrika aanvaar word vir alle doeleindes, selfs ook stamregisters.
Daan is reg, nie aa en ab nie. In my ook hoef die a glad nie in te kom nie. Iemand, dalk nog jy Daan, het lankal gesê die SV kan net die 1ste persoon wees. Indien daar dan wel twee of selfs drie is, soos in die geval van die Jordaan's bv. Daar het twee in 1688 aangekom Jean (1160 -1698) X Elizabeth le Long(1668-1739) en Jean afkomstig van dieselfde plek met die skip Berg China, Jean (1660 -1689), ongetroud.
So is daar nog etlike ander voorbeelde.
Ek dink ons moet volstaan met SV/PROG. Daan ek het geen probleem met SM as die dame saam met haar man aangekom het nie. Indien sy egter die d.v. 'n ander SV is, dan is haar ma mos die SM.
Verder is dit uit en uit die de Villiers numering stelsel eerste kind b1, c6 b se sesde kind en die SV se kleinkind, d3 SV se agterkleinkind, b1 se kleinkind.
Groete lekker werk, aftredes geniet, en dankie tog die Bulle wen alweer.
Ha Ha - lekker
Judi

2/8/2011 at 8:00 PM

Ek dink ons moet die Pama nommers in die suffix veld tot die laaste een beperk. Indien iemand die res wil weet kan hy op die boom gaan kyk. Jy kan dadelik uitwerk van watter geslag hy is deur die laaste deel van die no.
Hoe voel julle??

Mauritz
2/8/2011 at 11:48 PM

Willem, ek het met dieselfde idee gespeel vir 'n lang tyd, en voel ons moet dit oorweeg vir latere geslagte maar vir 'a' tot 'e' byvoorbeeld moet ons maar die volle nommer gebruik anders kom daar te veel foute.

Mense sal Jan Brink b2g1 en Jan Brink b5g1 merge...byvoorbeeld.

Self dink ek nie mens hoef verder as e regtig die volle nommer in te sit nie, maar om almal te kry om so besluit te help toepas sal redelik moeilik wees.

Mense wat dit doen loop die risiko dat met 'n nuwe kind gevind iewers moet hulle weer alle hulle nommers verander... Dit kan baaaaie pynlik wees.

Dankie tog vir die Do not show "Suffix" knoppie though. Dis ook lekker om die boom partykeer rond te loer sonder die nommers..

2/13/2011 at 5:12 AM

As ek my ervaring mag deel, ek het baie gesukkel met hierdie storie en het besluit om tog volle nommers te gebruik vannaf 'b' regdeur to vandag se generasie.

Om te illustreer: ek het huidiglik bv. 36 "Pieter Hendrik Henning"s en gereeld het meervulgde jonger persone dieselfde nommers bv. g1h1i1 maar verskil eers vêr terug in die d-generasie. Al hoe ek hulle kan differensieer is om in sommige gevalle the hele nommer te sien. Dit neem myself te lank om deur die boom terug te werk om die verskille te soek.

Maar, dit is seker maar elke gebruiker se eie keuse.

Private User
2/13/2011 at 5:24 AM

Quinten,
Van my kant af kan ek net sê baie dankie.
Ek het gisteraand probeer om die Uys boom, na 'n navraag van Stoffie te probeer uitsorteer. Daar is gebruik gemaak van ander numerings en dit is heeltemal ontwrigtend indien mens nie weet hooe hulle dit doen nie.
Stoffie het vir my die metode wat gebruik is gestuur en dit het meriete maar ek dink so iets moet ons op ons eie dokumentasie en familieleêrs gebruik.
Ek kan net noem dat indien so 'n werk by GGSA aangegee sal word vir publikasie sal dit nie so bly nie en sal gevra word dat net die de Villiers numering gebruik word.
So ook met die bydraesvir alle takke se publikasies.
Dit net ter insae van hoe belangrik die regte numerings formule is.
Baie groete aan julle almal.
Judi

Showing all 18 posts

Create a free account or login to participate in this discussion