|
31/5/2011 в 12:20 после полудня
|
Hierbij heb ik het genoegen te kunnen mededelen dat de Geni staff een Nederlandse curator heeft benoemd, die speciaal voor de Nederlandstaligen het functioneren op Geni gemakkelijker kan maken. Het doet mij uiteraard ook genoegen dat ik dat ben. Heeft u problemen, suggesties of anderszins, u kunt op mij rekenen ! |
|
|
31/5/2011 в 12:32 после полудня
|
||
|
31/5/2011 в 12:39 после полудня
|
Dat klopt helemaal, hoewel er met man en macht wordt gewerkt om de zooi op te ruimen door samenvoegingen en correcties van ouders en partners. Ook de software wordt verbeterd waardoor foute samenvoegingen en foute bewerkingen makkelijker teruggedraaid kunnen worden.
|
|
|
31/5/2011 в 1:00 после полудня
|
||
|
31/5/2011 в 1:28 после полудня
|
Jennie, ik heb er ervaring mee. Ik was één van de actiefste samenvoegers op WeRelate, maar ik kon mij daar niet goed vinden tussen de anderen, die allen nogal op zichzelf functioneerden. Ik ben nog steeds in naam en hoedanigheid administrator/beheerder van rodovid.org, maar al lang niet meer de actiefste op de Nederlandse, Engelse, Duitse en algemene afdeling. Wel heb ik daar en ook op Familiepedia veel wiki technieken geleerd en problemen leren oplossen.
|
|
|
Private User
31/5/2011 в 5:14 после полудня
|
|
|
|
Private User
31/5/2011 в 5:33 после полудня
|
|
|
31/5/2011 в 11:25 после полудня
|
||
|
1/6/2011 в 1:31 до полудня
|
Allen hartelijk dank voor de gelukwensen en ondersteuning. Vergeet niet dat ik als curator niets meer ben dan de gewone gebruikers en de pro gebruikers. Ik heb alleen makkelijker toegang tot veel gegevens en ik beschik over meer hulpmiddelen waarmee ik anderen kan helpen. Ik doe genealogisch onderzoek sinds circa 1969 en sindsdien ben ik ook altijd een helper geweest om anderen in het onderzoek bij te staan of hun onderzoek te beginnen. Zo moeten jullie het nu ook zien. Als curator ben ik er voor de gebruikers, om hen meer plezier en meer nut te geven bij het werken op en met Geni en om Geni te helpen verbeteren. |
|
|
1/6/2011 в 12:07 после полудня
|
||
|
1/6/2011 в 12:12 после полудня
|
||
|
1/6/2011 в 1:01 после полудня
|
Hier mijn volledige verklaring in de publieke discussie: Introducing the Curator Team: http://www.geni.com/discussions/80642 Ik heb het genoegen mede te delen dat Geni een Nederlandse curator heeft benoemd.
Geni is een grote uitdaging omdat er zo ontzettend veel gebruikers en profielen zijn dat echt gesproken kan worden van een vooraanstaande wereldomvattende samenwerkings genealogie.
Alle gebruikers zijn voor Geni gelijk. Als curator ben ik niets meer dan een gewone gebruiker of een pro gebruiker.
Geni ondervindt nog steeds veel hinder van vroegere massale uploads van gedcom files met dubbele personen en onjuiste familierelaties en van onjuiste samenvoegingen.
Heeft u problemen, suggesties of anderszins, u kunt op mij rekenen ! |
|
|
3/6/2011 в 12:03 до полудня
|
||
|
14/6/2011 в 1:36 до полудня
|
Сообщение удалено Gwendolyn Stort 14 июн 2011 в 1:37 до полудня |