Profiel zonder Beheerder ! Wat nu?

Started by --jMVu-- on Sunday, June 19, 2011

Participants:

• Geni Pro
  • Private User
    Geni member
  • Private User
    Geni Pro

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing all 7 posts
6/19/2011 at 12:14 AM

Aloijsius Lambertus Kemperman

Op zoek naar 'Kempermannen' vond ik dit profiel, dat blijkbaar door iemand op geni is gezet die inmiddels heeft besloten weer te verdwijnen. Hoe kan ik dat profiel in mijn stamboom gaan betrekken? Is iemand dit probleem/aspect van geni ooit eerder tegengekomen? Zie wel regelmatig doorgestreepte namen, waarvan ik veronderstel dat die horen bij geni-gebruikers die weer hebben afgehaakt, maar hun profielen zijn dus zomaar niet weg. Kunnen we ze later dan nog wel vinden en er mee 'samenvoegen'? Misschien dat onze Nederlandse curator Fred zijn licht eens wil laten schijnen op dit struikelblokje. groetunujMu.

Private User
6/19/2011 at 12:58 AM

Anyone can request management - top right - under Actions - Request management.

Private User - do you want to do that?

There are 735 profiles available here.

I can if no-one else wants to, but I am already managing more than enough profiles. Whoever requests management should be someone with interest in Dutch profiles, preferably a member of this project, with lots of collaborators.

Private User
6/19/2011 at 1:44 AM

David, thank you. Geron Bloem belongs to my family, a Bloem is married to an aunt Bergman of me. I transferred the profiles.

Private User
6/19/2011 at 1:53 AM

Good Fred - I'm glad you got them.

Apologies to all on my use of English - my Dutch language skills are not good enough for me to be confident to write in the language of my paternal ancestors.

Private User
6/19/2011 at 2:09 AM

Most dutch people, certainly the old ones, can read english ! others can use google translate.

Private User
6/19/2011 at 4:04 AM

The Dutch, like many other non-UK Europeans, put the rest of us to shame through your awesome language skills.

I have no doubt that most if not all of the Dutch collaborators in this project fully understand what I have written in English. I still apologise for not being able to write to you in Dutch in a Dutch project.

Private User
6/19/2011 at 5:12 AM

You can read dutch, that's enough for this project !

By the way, if you see again free dutch profiles (unmanagered) then we will certainly take (over) the management and transfer later on the management to their familymembers on Geni !

Showing all 7 posts

Create a free account or login to participate in this discussion