Gezocht: nakomelingen van kinderen van Johannes Schouten (1883,Leiden) en Saakje Gaastra (1880,Leiden)

Started by Private User on Tuesday, June 21, 2011

Participants:

• Private User
    Geni member
  • Private User
    Geni Pro
Showing all 9 posts
Private User
6/21/2011 at 6:30 AM

deze nakomelingen zijn allen geboren na 1911, dus niet te vinden in de officiële registers.

Private User
6/21/2011 at 6:37 AM

Fred, dank je wel voor je hulp. You make me happy!
Alle nakomelingen verzamelen... :-)
en er zijn er vast die ook blij zijn met wat ik al heb.
So everybody happy...... :-)

Maar idd come on people where ever you are ....let's do it (for me :-) )

Private User
6/21/2011 at 6:38 AM

Directe familieleden kunnen, indien zij zich voldoende legitimeren, wel toegang krijgen tot de officiele registers van de Burgerlijke Stand (maar dan moeten ze wel weten waar ze geleefd hebben).

Private User
6/21/2011 at 6:45 AM

Ja maar als je zelfs dat niet weet... daarom ben ik extra blij met dit project / discussie

Private User
6/21/2011 at 6:51 AM

Daar kom je, soms met veel werk, altijd achter !
Je gaat van de laatst bekende gegevens van de voorouder uit. Bij de BS vind je dan de laatste woonplaats en de geboorteplaatsen van de kinderen. Vervolgens vind je bij de kinderen in de BS ook weer alle woonplaatsen en geboorten, enzovoort enzovoort !

Private User
6/21/2011 at 1:48 PM

de kinderen staan bij de project profielen schouten

Private User
6/21/2011 at 1:52 PM

Ja heb ik er zelf bij gezet toch? Of bedoelde je dat niet met "de kinderen staan bij de projectprofielen Schouten"?
Maar dat zijn nog niet alle kinderen... er waren er nog meer (ja echt! de Schoutens hebben veel kinderen) en ik mis al hun kinderen...

Private User
6/21/2011 at 2:00 PM

mensen kunnen aan de profielen niet zien wat je ervan verwacht, dus moet je er hier naar verwijzen

Private User
6/21/2011 at 2:20 PM

ooooh ja duidelijk! Ik was te voorbarig? Gebeurt me nou nooit.....
Verstand komt met de jaren, vandaar... ben nog niet zover.
Ja idd maar ik weet niet of deze discussie gelezen wordt en ik dacht zodra ze het aanklikken dan zien ze het.....
Maar bedankt Fred!

Showing all 9 posts

Create a free account or login to participate in this discussion