The profile you requested has been merged into this profile.

SAMENVOEGING GEVRAAGD ! Curator, doe deze samenvoeging

Créé par FRED BERGMAN le Samedi 9 juillet 2011

Participants:

Profils mentionnés:

Projets concernés :

Messages 61 à 90 sur 219
Private User
26/12/2014 às 5:39 AM

Hartelijk dank. Kan er gekeken worden naar de ouders van Hendrikje Freerks deze staan op prive, maar zijn zo lang geleden overleden, dat ze niet in wiewaswie.nl staan. Ik weet het is officieel een andere discussie waar ik deze aanvraag dient te doen, maar ......

En ja meneer de Groot is een probleem geval.

Private User
26/12/2014 às 10:33 AM

Private User,

Hendrikje Freerks en nog 100+ profilen heb ik openbaar gemaakt. Jammer genoeg zijn er waarschijnlijk nog meer die ik niet heb gevonden.

Hier is de discussie over openbaar making van profielen: http://www.geni.com/discussions/97470?msg=987890

27/12/2014 às 2:44 AM

Jeroen, inzake "de Groot"... Ik heb de situatie losgekoppeld. Het ging niet om duplicaten (Leonardus Johannes de Groot). De ene met dat pak kinderen heeft er nou 66% minder (de oorspronkelijke invoerster van de profielen had er alles maar liefst drie keer ingezet).
Lastig bij de naam "de Groot" is dat er nogal wat in Den Haag zitten en dat die archieven nog steeds moeilijk toegankelijk lijken. In het geval van al die drie-dubbele profielen hebben we het bovendien over een tak die naar Australië is uitgeweken, en ik vermoed dat de profielmanager aldaar het Nederlands niet machtig is.
In elk geval, het ziet er nou wat properder uit :-)

Private User
28/12/2014 às 11:44 AM

Het is mooi, dat jij de zaak hebt opgeschoond en uitgezocht. Want gelukkig ben jij de Nederlandse taal wel machtig en de weg weet in de Haagse archieven.
Zowel bij "de Groot" als bij "van Dijk" het zijn achternamen die veel voorkomen en je hebt snel een fout gemaakt. Ik kijk/zoek op de achternaam van de moeder, als ik met een stamboom van zo algemeen voorkomende achternaam bezig ben. En er zitten veel "de Groot" en "van Dijk" in mijn stamboom.

Private User
3/1/2015 às 10:30 AM

Unknown Profile

Grietje Schievink

Private User
7/1/2015 às 9:13 PM

Franz Joseph Johann Nepomuk Gottfried von Lützow, Graf Jammer genoeg staat hier de verkeerde ouders. De correcte is Hieronymus Johann Nepomuk Gottfried von Lützow en Karolina Maria von Kolowrat- Liebsteinsky.

Private User
8/1/2015 às 10:02 AM

De verkeerde ouders zijn nu losgekoppeld.

Private User
17/1/2015 às 8:46 AM

Guurtje Biersteker

Unknown Profile

18/1/2015 às 12:06 AM

Klaar, Ko !

Private User
19/1/2015 às 3:59 PM

Catherine Dorothee Minte en Unknown Profile is de zelfde persoon alleen is de ene een zombie en de ander niet.

20/1/2015 às 10:29 AM

Gebeurd Jeroen!

Private User
6/2/2015 às 1:02 AM

Ik heb weer een gevonden. http://www.geni.com/merge/compare/4050323542760046143?return=match&...

De beste man is in 2013 overleden, maar niet overal staat hij als overleden.

Private User
6/2/2015 às 10:57 AM
7/2/2015 às 7:01 AM

Allemaal OK nou!

Private User
14/3/2015 às 4:33 PM

http://www.geni.com/merge/compare/6000000011986602493?fsession_id=1...

Een van de beheerders is al jaren met meer actief.

Private User
19/3/2015 às 12:13 AM

Bedankt

Private User
29/3/2015 às 2:48 PM
Private User
30/3/2015 às 3:03 AM

Gedaan Private User

30/3/2015 às 12:16 PM

Wegens chronishe doofheid van de dienstdoende curator, en de slimme wikitree-gebruiker die een duplicaat maakte:

http://www.geni.com/merge/compare/6000000013313514628

Nu maar hopen dat ik dit goed heb gepost. :-)

30/3/2015 às 1:15 PM

En natuurlijk heeft ze mijn verre neef Charles ook dubbel gedaan. Snap niet hoe mensen kunnen denken dat we hier de royalty nog niet hebben.

Private User
31/3/2015 às 6:50 AM

Enno Borgsteede de profielen zijn samengevoegd nu.

31/3/2015 às 7:23 AM

Private User Dank je. Ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen, ook nu ik geen Pro meer ben, maar deze kon ik niet.

Private User
31/3/2015 às 7:40 AM

Geeft niets hoor, wij zijn hier om te helpen, waarschijnlijk omdat het MP profielen waren dat je het niet zelf kon samenvoegen.

6/4/2015 às 5:43 AM

Klopt. Ik merk alleen dat het soms vervelend wordt om steeds hulp te vragen voor problemen die naar mijn mening vooral door Geni zelf worden veroorzaakt. Mensen met een gratis account (en dat heb ik zelf ook), maken profielen aan van beroemdheden, krijgen hints over dubbelen (hoop ik), en moeten dan betalen om de rotzooi die ze zelf hebben gemaakt weer ongedaan te maken. Zo lijkt het wel of Geni zelf die rotzooi wil, dan wel curators en pro's ervoor laat opdraaien. Niet leuk.

Ik ontdekte dit weekend bijvoorbeeld alweer een Jane Seymour, en dan bedoel ik niet de actrice, maar een van de vrouwen van Hendrik VIII. Samenvoegverzoek gestuurd, en wachten, wetend dat de curator van Jane waarschijnlijk ook al heel wat werk heeft liggen. Deze Jane hangt dan ook nog eens aan een Hendrik VIII uit de 13e eeuw, en niet de 15e, zoals het hoort, qua geboortejaar dan. En dan word ik toch even moedeloos.

6/4/2015 às 6:11 AM

Enno,

Het is handig om voordat je een profiel toevoegt waarvan je sterk kan vermoeden dat het al aanwezig is, eerst even te zoeken of het er al is.
Is het een openbaar profiel (bij een bekend persoon zal dat meestal zo zijn), dan kan je het bijna altijd via Google vinden door daar te zoeken op de naam met de toevoeging site:geni.com
Het is omslachtig, maar toch minder omslachtig dan iemand anders weer te moeten vragen een dubbel profiel samen te moeten voegen.

6/4/2015 às 6:59 AM

Job Waterreus, dat doe ik ook al lang, maar helaas zijn er anderen die dat niet doen, zelfs mensen die ik al een hele tijd van wikitree ken, en dat verbaast me eigenlijk nog het meest.

Overigens heb ik een truc die zonder Google werkt. Hier op de site krijg je bij een gevonden persoon namelijk steeds weer die vraag om geld, maar als de persoon niet prive is, zie je ook een pop-up met familie. Klik je daar op een familielid, dan krijg je een link met doorverwijzing (through) en die werkt altijd. En met 1 klik verder zit je dan ook weer bij de persoon die je eigenlijk zocht. :-)

6/4/2015 às 1:49 PM

Enno,

Dank je voor de tip. Ik gebruik naast de ingelogde sessie meestal ook een sessie met Geni die niet ingelogd is, dan krijg je daarin bij het zoeken gelijk een rechtstreekse link, maar dat werkt alleen voor openbare profielen.

Ik blijf het vreemd vinden dat Geni het zo moeilijk maakt en ook niet automatisch een schermpje toont voor conflict oplossen na een merge.

Private User
8/4/2015 às 11:20 PM

Unknown Profile

Anthonij Adriaansen

Private User
9/4/2015 às 3:33 AM

Gedaan Ko ik heb ze gelijk even voor je samengevoegd

Private User
17/4/2015 às 2:15 AM
Messages 61 à 90 sur 219

[Sign_up_link: Créez gratuitement un compte] ou connectez-vous pour participer à cette discussion