SAMENVOEGING GEVRAAGD ! Curator, doe deze samenvoeging

Started by FRED BERGMAN on Saturday, July 9, 2011

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 121-131 of 131 posts
Private User
4/29/2015 at 9:11 AM

Iemand schijnt Joan en Thomas al opgelost te hebben er zijn geen openstaande matches meer?

4/29/2015 at 12:36 PM

Nee, blijkbaar niet meer. Het waren ook profielen die wat verder van me af stonden, met denk ik ook nog andere beheerders die ineens actief werden. :-)

Deze zit wat dichterbij, dus dat hier nog iemand anders zich mee gaat bemoeien lijkt me minder waarschijnlijk. Ook hier kon ik op basis van ouders zelf geen match vinden:

Willem Harting

4/29/2015 at 12:47 PM

En helaas is er ook weer idioot die duplicaten bij de Engelse koninklijke familie maakt, waardoor Elizabeth II volgens de site 2 dubbelen heeft, en als ik goed kijk nog veel meer:

Queen Elizabeth II of the United Kingdom

En waar er 1 idioot is, zijn er meestal meer, want er zit een gebruiker bij die zich als Queen Elizabeth II heeft ingeschreven, en een ander als Prince Charles. Er zit dus ook een hele groep dubbelen omheen, en omdat Elizabeth zelf een beschermd profiel is, kan ik niet samenvoegen.

4/29/2015 at 12:48 PM

Ik hoop daarom ook dat je als curator de mogelijkheid heb om deze gebruiker(s) te (laten) blokkeren, omdat we anders aan de gang blijven.

Private User
4/30/2015 at 12:04 AM

Charles and Queen Elizabeth zijn gerapporteerd ik zal vanmiddag even kijken wat er allemaal opgeruimd moet worden en het bespreken met de curators van de profielen.

4/30/2015 at 7:29 AM

Dank je. Ik heb er nog 1 in mijn verwanten, en waarschijnlijk is ook deze weer vals:

Sir John Burgh

Ik zal als ik nog gekke dingen zie ook zelf de rapporteer-functie gebruiken. Ik zag daar naast spam de categorie Historische figuur. Kan ik die ook voor levende beroemdheden gebruiken?

Private User
4/30/2015 at 7:42 AM

Precies geclaimde historische figuren dat mag niet en kan gerapporteerd worden. John de Burgh was inderdaad geen match.

Private User
4/30/2015 at 2:02 PM
Private User
5/1/2015 at 1:40 AM

Gedaan Ko

yesterday at 2:28 PM
Private User
Today at 12:49 AM

Bij de bovenste twee gaat het om levende personen. Waarvan de tweede zelfs een gebruiker is.
Bij de onderste drie zie ik geen problemen, behalve dat de ene in een prive tree staat en de andere in de world tree.

Showing 121-131 of 131 posts

Create a free account or login to participate in this discussion