OPENBAAR MAKING GEVRAAGD ! Curator maak dit profiel openbaar

Started by Private User on Saturday, July 9, 2011

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing 121-150 of 547 posts
Private User
10/13/2011 at 10:36 PM
Private User
10/13/2011 at 10:51 PM
Private User
10/13/2011 at 10:53 PM
10/13/2011 at 11:05 PM

Hoy Ko. Ik heb Pieter Zandzee openbaar gemaakt, evenals zijn voorvaders in rechte mannelijke lijn.
Edoch, dit is weer een grote familie met een massa privé-profielen. En, bovendoen, allemaal zombies want ze leven nog allemaal ;-)
Indien je hier iets mee wil doen, misschien best om de profielmanager te contacteren? Hij was drie weken geleden nog actief. Misschien best hemzelf rechtstreeks vragen om zijn profielen bij te werken - indien hij dat wil, natuurlijk?

Private User
10/14/2011 at 12:55 AM

George bedankt,

Kijk je ook nog even naar de ander 4 profielen ? Ik denk dat deze op zich zelf staan. Seperaat volgt nog een berichtje.

10/14/2011 at 1:08 AM

Gebeurd, Ko. Ik dacht dat ze allemaal met Zandzee te maken hadden :-)

10/14/2011 at 2:11 AM

Mee eens !!!
Hannie

Private User
10/18/2011 at 1:46 PM

Jan

10/19/2011 at 12:48 AM

Lukt niet, Ko. Het profiel is aangemaakt door een Nicolaas die 150 jaar geleden leefde ;-)
In elk geval, ik zag dat het al gerapporteerd is aan Geni. Wel frustrerend, zo'n dingen :-( Ik snap niet waarom Geni er niet in slaagt om dit allemaal op te lossen (misschien zijn er gewoon teveel van die probleemprofielen).

Private User
10/27/2011 at 10:37 PM
10/27/2011 at 10:51 PM

Allebei gelukt, Ko!

Private User
10/28/2011 at 12:05 AM

Bedankt Geoge,

Heb profielen aangepast ( oa naam Haas veranderd in Faas)

Moeilijk te verteren dat Geni een beheerder toekent die kennelijk geen enkele actieviteit laat zien en mailtjes niet wenst te beantwoorden.

Ko

10/28/2011 at 12:33 AM

Ko, bedankt om dat nog even te signaleren. Ik neem aan dat je Rebecca Jan Laws bedoelt? De andere beheerder, Bradley Mark Collins, is al 2 jaar niet op Geni geweest.
Rebecca zelf is sinds maart niet meer online. Ze heeft zelf amper 11 profielen toegevoegd, maar 'beheert' er wél haast 10.000.
Ik neem dat even op met Geni, want dit kan inderdaad niet.
Ben jij kandidaat om al die profielen van haar over te nemen?

Private User
10/28/2011 at 12:59 AM

De profielen in Nederland is OK. Hieronder zijn honderden zombies die allemaal verwijderd kunnen worden. Heb al honderden uren aan de profielen van Bradley besteed. Ik was nu bezig om de blokkades op te ruimen door duplicaat profielen er naast te zetten in de hoop dat we ze een keer kunnen mergen.

Als ik toegevoegd kan worden als meedebeheerder kan ik een en ander saneren.

Ko

10/28/2011 at 1:23 AM

Ik heb het intussen gevraagd of ze het willen overhevelen :-)

Private User
10/29/2011 at 10:12 AM
10/29/2011 at 10:47 AM

Hoy Ko, ik zie dat je Mark Moerdyk 'volgt', maar hij was blijkbaar al sinds juni niet meer online. Ik kan de profielen niet openbaar maken. Misschien effen Mark wakker schudden? :-)

Private User
10/29/2011 at 1:24 PM

Heb het op alle mannieren geprobeerd maar hij reageer al een tijd niet meer op verzoeken en mailtjes. Voorlopig me maar neerleggen met het aanbrengen van dubbele profielen.

Private User
11/7/2011 at 2:14 PM

Denk dat er een paar zullen lukken !

Willem

Maria

Willem Ventevogel

Elizabeth Ketelaar

Geertruid Vermeule

Private User
11/7/2011 at 2:40 PM

de derde en de vijfde niet, de anderen wel !

Private User
11/7/2011 at 11:12 PM

Deze mogelijk met hun ouders ?

Ludgertha de Klerk

Dirk Meeuwse

Private User
11/8/2011 at 12:08 AM

onmogelijk, veel te recent, te weinig generaties nakomelingen; de ouders van Ludgertha waren al openbaar.

Gelet op de huidige politiek van het Geni management zijn er steeds minder mogelijkheden voor het samenvoegen van familiegroep profielen en losstaande genealogieen

11/10/2011 at 12:30 AM

Feitelijk een vraag om PRIVE-making ivm het volgende:

Enige tijd geleden, misschien toen ik nog geen betalende abonnee was of toen ik de diverse gebruiksfunctie voor invoer van nieuwe profielen nog niet goed onder de knie had, heb ik -onwetend van de consequenties daarvan voor betrokkenen- nog levende, mij niet direct bekende personen in mijn stamboom op geni geplaatst ZONDER aandacht voor het 'vinkje' rechtsboven waar je een profiel als PUBLIEK of PRIVE kunt kenmerken.

Ook de vraag of betrokkene wel/niet op zijn verjaardag lastig gevallen mag/moet worden met een kadootje heb ik soms, enthousiast nieuwe takken uitbottend, niet UIT gezet.

Welnu, is het mogelijk dat geni voor mij ALLE profielen in mijn bijdrage, dus waarvan ik eerste manager ben of ben geworden, die NOG WEL leven en nu -onterecht- openbaar staan en dus wellicht ook gogelbaar zijn, te wijzigen?

Heb dat eerder ook wel via de zgn. 'lijsten' gedaan, maar dan moet je wel exact weten naar welke namen je zoekt, is althans mijn ervaring. Bovendien wil ik erg graag voldoen aan de hier te lande geldende wettelijke bepaling omtrent privacy en gebruik van anders-mens informatie voor mijn hobby. Destijds was mijn belangrijkste motivatie om Geni te gaan gebruiken namelijk het zo ontzettend vaak op internet moeten ontdekken dat -amateur?-genealogische vrije-tijds-bestedende mensen alles over anderen maar in stamboom-sites op internet kunnen zetten en zelfs kleine kinderen voor anderen zoekbaar en op leeftijd traceerbaar bleken.

Ik hoop dus van harte dat geni al die informatie kan bundelen en men via document-links naar eventueel eigen familie-domeintjes met zorgvuldige wachtwoorden in de toekomst kan vermijden dat identiteits-fraude -wereldwijd groeiend- onbewust wordt aangewakkerd.

Alvast dank & groet, jMu = jeannette.

11/10/2011 at 12:55 AM

jMu... je kunt dit ook behoorlijk efficiënt oplossen op de volgende manier...
- Klik op FAMILIE
- Klik op LIJSTEN
Je kan dan verder filtreren (bvb. levenden, openbaar etc)
Op je nieuwe lijst zie je dan naast de naam de mogelijkheid "Maak dit profiel privé'.
Dat werkt behoorlijk snel! :-)

11/10/2011 at 1:24 AM

en die verjaardagen zijn dan ook alleen nog op de kalender in mijn prive- domeintje zichtbaar?

Private User
11/10/2011 at 1:36 AM

inderdaad !

Private User
11/23/2011 at 4:44 AM

Kornelia

11/23/2011 at 4:48 AM

Gelukt, Ko!

Private User
11/23/2011 at 11:25 PM
11/23/2011 at 11:48 PM

't Zit ons mee, Ko :-) (plus nog enkele andere profielen daarrond ook publiek gemaakt)

Showing 121-150 of 547 posts

Create a free account or login to participate in this discussion