opzegging mogelijk na een jaar abonnement

Начал Diederik Mooij Понедельник, 29 Августа 2011

Участники:

Показаны все 2 сообщения
29/8/2011 в 6:08 до полудня

Als ik nu een jaar GENI wil en ik wil na een jaar weer opnieuw bepalen of ik weer een jaar wil (langere periode's abonneren staat GENI niet toe via Paypal!) kan dat? M.a.w. moet ik opzeggen op de een of andere manier of wordt het na een jaar automatisch beëindigd of juist automatisch verlengd? Ik moet dit weten voordat ik op bevestig klik!

Ik hoop dat iemand het antwoord weet

29/8/2011 в 8:29 до полудня

In de voorwaarden staat dit, maar is niet duidelijk en betrouwbaar
"Subscriptions will automatically renew using the Member's current credit card account number unless Member cancels their subscription on the Website at http://www.geni.com/account_settings/premium_account three (3) days prior to the renewal date to cancel such subscription. All cancellation requests will be processed within five (5) business days. Once the cancellation is processed, a confirmation email will be sent via the Member's email account on record with Geni. If Member has a question about a cancellation, Member should contact Geni at orders@geni.com. The Company reserves the right to change its fees or billing methods at any time. The Company will provide timely notice to the affected Members of any such changes."

Показаны все 2 сообщения

Зарегистрируйтесь или войдите в систему чтобы участвовать в этом обсуждении