Collaborateurs kunnen jullie dit curriculum beoordelen...?

Started by --jMVu-- on Wednesday, August 31, 2011

Participants:

Related Projects:

Showing all 8 posts
8/31/2011 at 2:40 AM

kreeg collegiaal verzoek, maar het plaatje is zo kunstzinnig, dat ik even wou weten of iemand van jullie zijn atelier al eens heeft bezocht:

http://www.geni.com/requests/index/6000000010148956095?return_here=...

dank en tot het volgende sollicitatiegesprek, -jMu- ofwel d'Uylecotersdr.

8/31/2011 at 2:44 PM

Jeanette,
als ik deze link volg kom ik in mijn eigen inbox uit.
Daar vind ik uiteraard niet wat jij ons wil laten zien.

9/1/2011 at 12:50 AM

weer wat geleerd, ik zal hem betere referenties meegeven. En wederom 'n compliment voor de Architecten van GENI trouwens, ze nemen Privacy echt veel hoger op dat ik had gehoopt toen ik er september vorig jaar instapte na langdurige -ca. since 1995- bestudering van alle aspecten van je eigen stamboom aan het world-wide-web toevertrouwen. jammer dat ik toch nog virtuele ruzie op een kinderlijk niveau met een bestudeerde broer en met m'n zwager en zijn nevenzoon kreeg. ja, ja, techneuten hebben niet zo veel met netwerken, die knutselen liever dan dat ze kletsen, ook in de geni-staff....

Private User

9/5/2011 at 2:11 AM

Andre van Amstel, Dr. Ik zag dat jij al met hem samenwerkt. Kun je hem de benodigde referenties geven om ook bij de ramen te komen helpen lappen...?

9/5/2011 at 11:50 AM

Jeanette, wat bedoel je precies met de ramen helpen lappen. Je weet toch dat mannen daar niet van houden?. Die grote gele dot? Hij doet het goed hoor. Druk maar op activity en check.

9/5/2011 at 11:54 AM

Ok, bedankt, ik heb hem net aangenomen en hem een proeftijd van een jaar gegeven in mijn mind. Ja, we hebben pas wat last gehad van nachtvlinders en andere mugjes en motten en willen dus voor de winter geen eieren in onze garderobe, dat snap je toch wel....

9/5/2011 at 12:26 PM

Ik weet niet of ik er iets van snap, Jeannette, maar als het moet dan lap ik best effen je ramen, tussen twee merges door. Zolang er maar koffie is ben ik happy.

Private User
9/5/2011 at 12:50 PM

Had dat eerder gezegd George, wat kan je nog meer lappen voor een kop koffie?

Showing all 8 posts

Create a free account or login to participate in this discussion