Sidst men ikke mindst har jeg fulgt med ved sidelinjen siden 2008. Mine familiegrene stod åbne og da jeg startede ud med kun at have kendt til mine bedsteforældre på gravstens-basis ventede jeg mig et eller andet. Og jeg ventede. Med et poppede der ting op i mit indre fra mine historietimer fra folkeskolen,, ohhh ha. og det er mange år siden da. Vi havde nogle retningslinler og gå efter og med et endte jeg op hos Gorm Den Gamle,, tænkte det kan da vidst ikke passe. Vi fik så nye historiebøger da vi fik at vide at der var fejl i de gamle... den lige følgelinje til Gorm var væk. Omkring min konfirmation fik jeg af min far en lille blyting trykket i hånden som skulle vise hvilken familie vi kom fra. Det måtte være vikingerne tænkte jeg. Den lignede en hest eller en hund. men ak, en dag jeg stod med den i hånden var den blød som smør og knak i mange dele. Så sørgeligt. Da vi boede i Nærheden af Jels var min far med til at "tromle" vikinger sammen til skuespil i Jels. Og som han sagde. Så har du noget til dine gamle dage min datter. ( Der måtte altså være noget med de vikinger). Tiden gik og jeg fik i 2008 kendskab til geni. Først skete der intet. Så havde jeg glemt alt og en dag i ca. 2017 var det hele bare geniblå linjer og jeg fandt med det samme Gorms Linje og så fandt jeg mange...Ikke et øje var tørt... og alt passede som fod i hose til mine andre føromtalte åbne linjer. PÅ KRYDS OG TVÆRS at familien og med over 22 forskellige linjer til både Gorm og Thyra og til hele tre involverede bedsteforældre. Og så skete katastrofen. Omkring julen 2019 forsvandt Gorm med hele sit følge og jeg sad igen med åben mund ... Alle de års arbejde var brudt. Jeg har ikke ord for det,,,,,, Jeg vil på min egen profilside skrive min linje til Gorm Den Gamle som den tog sig ud. Alle de andre sider er godt gemt et andet sted i familien..... Jeg havde sådan håbet.... Dronningen siger nok så smukt at der er Kongslinjer hele vejen til den nuværende regens, nuvel, her er det min tætteste familie det handler om..... MVH. Chrissie Anghna Lea Kjær