Tarkista pyyntösi

Started by Reijo Mitro Savola, Geni Curator on Sunday, July 15, 2018
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 15 posts
7/15/2018 at 11:00 AM

Genissä on hyvä katsoa pyynnöt, joita yhteistyökumppaneilta tulee. Ne löytyvät, kun ensin olette Genissä kirjautuneena ja sitten klikkaatte tänne:

https://www.geni.com/requests

7/15/2018 at 11:20 AM

Hei Reijo

Tarkatan useamman kerran päivässä viestit keskustelut ja tietoristiriidat yms.

Terveisin Katriina

Private User
7/15/2018 at 8:45 PM

Muuten, onko yhdistämis ja korjauspyyntöihini reagoitu?

Private User
7/16/2018 at 2:48 AM

NO, kun klikkailin sukulaisuutta, vastaus tuli: " Risto J Vilen is your13th cousin once removed" että tälleen. Erkki Viitanen

7/16/2018 at 4:52 AM

Private User, pystyt näkemään tilaanteen pyyntöihisi lähettämistäsi pyynnöistä. Korjauspyyntöjen suhteen, jos viesteissä, on vaikea sanoa tilannetta. Esim. omalta osaltani suurelta osin aika ei riitä yksityisviestien lukemiseen, saan niitä satoja joka päivä. Jos olet Facebookissa, korjauspyynnöt kannattaa laittaa Yhteiset sukujuuret -ryhmän virheketjuun, niin ne suurimmalla mahdollisella varmuudella tulevat käsitellyiksi.

Private User
7/16/2018 at 6:31 AM

En ole facebookissa.
Miksi genissä ei voi olla omaa korjausketjua?

Private User
7/16/2018 at 6:42 AM

Erkki Viitanen.
Niinpä näköjään tulee löytyy polku.

7/16/2018 at 6:53 AM

Private User ihan hyvin voisi olla ja itse asiassa onkin - mutta siellä ei ole kommunikaatiota. Kokemus on osoittanut kuitenkin että suomalaiset kommunikoivat ahkerimmin (ja ilmoittavat virheistä) Facebookin puolella. Kulttuurikysymys, jota on hirveän vaikea muuttaa (on yritetty).

Private User
7/16/2018 at 7:53 AM

No minä olen sitten ihmettelevä poikkeus.

Risto, Facebbookista löytyy muutakin kuin vain se perusjuttu. Sieltä löytyy jokaiselle jotain, liity ihmeessä.

Private User
7/25/2018 at 8:48 AM

En ole onnistunut kirjautumaan. Olen useita viestejä laittanut Reijo Mitro Savolalle, mutta hän ei ole niihin reagoinut. Sitten on engl. kielisiä tekstejä, jotka olisivat sellaiselle henkilölle, kuin minä, joka en ole engl. kielen taitoinen. olisi käännettynä suomen kielelle.

Private User
7/25/2018 at 8:49 AM

Olisin täydentänyt perheeni tietoja myös, sillä minulla on myös veli.

7/25/2018 at 10:00 AM

Private User, en ole saanut sinulta viestiä. Toisaalta, en yksityisviesteihin paljonkaan ehdi vastata. Niitä tulee päivittäin n. 200.

Mutta et pysty täällä ketjussa kirjoittamaan jos et ole kirjautunut, eli kirjautuminen ei voi olla ongelma. Kerrotko tarkemmin, mikä on ongelmana.

8/13/2018 at 9:39 PM

Pyydän Reijoa kertomaan, kun on niin pätevä, että mitä hyötyä yhteistyökumppaneista on, ja miten homma käytännössä toimii? Velvoitteita ja vastuita?

8/14/2018 at 7:36 AM

Jari Laurila, löydät täältä Geni-tiimin tietoa asiaan liittyen:

https://help.geni.com/hc/en-us/articles/229705527-What-is-a-Request...

Lisäksi kannattaa katsoa mitä suomalainen yhteistyössä kehittyvä ohjeistus sanoo:

https://www.geni.com/projects/Ohjeet-Suomi-ja-Karjala/44865

Showing all 15 posts

Create a free account or login to participate in this discussion