Min släktsida

Started by Svante Julius on Saturday, March 28, 2020
Problem with this page?

Participants:

Showing all 7 posts

Har varit frånvarande en längre tid från Geni.Av familjeskäl.När jag återvände.Upptäckte jag en stort antal felaktigheter bland mina profiler.Antagligen kommer det från någon som lägger in profiler i världsträdet.Födelse och dödsdatum stämmer inte överens.Mycket
jobb med att ställa om alla profiler.Eftersom det är så många.Behöver hjälp med detta.Datumen i mitt släktträd lär stämma.Så gå efter det.Och ta bort allt kladd från folk som inte vet.Eller kan.Nästan omöjligt att fortsätta på grund av detta.Tacksam om man hjälper mig med detta,Ser detta som rent attentat.
Hälsningar
Svante Julius

https://www.geni.com/inconsistencies/near/6000000098861282944?retur...
Bo Arne.Här är länken. som efterlystes.
Hälsningar Svante.Det är en diger bunt.Tror dom härrör från världsträdet.
Hälsningar
Svante

Detta är eventuella felaktigheter Geni finner i dina släktlinjer. En ny funktion som skall hjälpa oss att förbättra släktträdet.
Du kan rätta eller markera att det skall ignoreras.

Vill du inte lägga ned tid på det arbetet kan du låta bli.

Tack
Fixar själv.
Hälsningar Svante

Hej
Fick en fråga från Per Anders.Skicar kopia av mitt svar..Ju fler kockar brukar man ju säga.
Hoppas inga fler hoppar in i denna debatt
Hälsningar
Svante
Hej P-A
Såg Din fråga om Min syssling Gunnar Dahl.Mitt förslag är att ignorera dessa namnfrågor tills vidare.Och rätta fel i födelse och dödsdatum.Och jag tror att det är på G.Har av familjeskäl varit borta från Geni en tid.Och när jag kom in igen i förra veckan såg jag över 90 felaktigheter.Rent attentat.Blev arg.Vet inte vem som är skyldig.Om det är någon utan hjärna som varit inne i världsträdet,Eller om det ä' någon av Genis personal. Hoppas det rättar till sig.Jag orkar inte gå in och rätta alla fel som jag är oskyldig till.Förmodar att det är fler än jag som drabbats.
Ha det gott grabben
Från

Nu är allt åtgärdat. Närmare 100 profiler har ignoreras.Fanns ingen annan väg.Då det är osäkert vad som ärf rätt uppgifter.Dess utom förkom Uppgifter med barn med fel efter efternamn .Nu går vi vidare och hoppas att detta inte sker igen,Tycker att detta tilltag är ett fut på hopp på en som försöker bedriva seriös släktforskning'

Hej
Nu har det hänt igen.Fick ignorera felaktigheter i mitt träd.Var vänligt håll tassarna borta från världsträdet.Dessa profiler innehåller ofta felaktigheter av mindre grad. Fel efternamn på barn.Vill g öra annat än att ignorera dessa dumheter.Och ta reda på vem som håller på med detta ta för lång tid.Tror inte man bryr sig heller,Det är ignorerat i alla fall.
Hälsningar Svante

Showing all 7 posts

Create a free account or login to participate in this discussion