Identificatie foto's

Started by Annie Luteijn on Monday, July 20, 2020
Showing all 5 posts

Beste Geni curators en gebruikers,

Wanneer ik personen wil identificeren op een foto, gebeurt het heel vaak (meestal), dat het veld 'Type a name or choose from the list', geen keuzemogelijkheid geeft, terwijl de namen wel gewoon in de lijst staan.

Heeft iemand een idee waar dit aan ligt en hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,
Annie Luteijn

De laatst benaderde profielen kunnen in de lijst komen, profielen die nog niet benaderd zijn zullen niet in de lijst voorkomen.
Op naam zoeken is vaak lastig, op de plaats waar een naam ingetikt kan worden kan ook een link naar het profiel geplakt worden, zet er een spatie achter en zoek dan, dan wordt de goede persoon gevonden (ook als er meerdere personen zijn met dezelfde naam)

Hallo Job,

Dank je wel voor je reactie Job.

De namen van de mensen op de foto staan al in de lijst. Het is me al vaker gelukt om mensen te 'taggen', dus ik weet hoe het werkt. Maar meestal gebeurt er gewoon niks en komt er geen pop up in het veld. Het lijkt of het veld 'Type a name or choose from the list', dan bevriest. Ook bij een link naar het profiel met spatie. Er gebeurt dan gewoon niets en het enige wat ik dan kan kiezen is 'cancel' of 'klaar met identificeren'.
Heel jammer..

Geni is nog wel eens zwaar belast, dan het kan dan wel even duren voordat er wat gebeurt. Je zou het nog eens kunnen proberen op een rustiger moment.

Als het echt niet lukt dan zou een voorbeeld handig zijn, dan kan ik Geni er naar laten kijken.

Dank je wel Job!

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion