Yhteistyö

Started by Hannele Niemelä on Tuesday, December 1, 2020
Problem with this page?

Participants:

Showing all 10 posts
12/1/2020 at 5:32 AM

Aloin joutessani yhdistelemään tämän Maaninka-projektin tuplia. Mutta koska olen basic-käyttäjä on profiileihin pääsy vähän työlästä. Minulla on jo aika monta yhteistyökumppania, mutta mielelläni ottaisin lisää. Joten jos olet mukana Maaningan tai Savon projekteissa laita yhteistyöpyyntö helpottamaan hommaa puolin ja toisin. Kiitos!

Terveisin Hannele

12/1/2020 at 6:02 AM

Hei Hannele,
minulle tuli yhteydenottopyyntö sinulta Maaninka-projektin tiimoilta. Isoisäni oli juuriltaan Maaningalta, Taavetti Niskanen, s.1891. Miten voin auttaa?
Terveisin
Tarja

12/1/2020 at 6:34 AM

Tarja, se taisi olla Genin normikäytäntö kun yhdistin sinun ja jonkun toisen tekemät profiilit enkä ollut kummankaan yhteistyökumppani, silloin Geni lähettää pyynnön tietojen tarkistamisesta ylläpitäjälle. Laitan sinulle yhteistyöpyynnön jos sopii, vastaisen varalle.

Hannele

12/1/2020 at 7:29 AM

Kiitos!
Näytät olevan 6.serkkuni ja miehesi 8.serkkuni. Onko teillä miehesi kanssa yhteiset sukujuuret?
Terveisin
Tarja

12/1/2020 at 7:46 AM

Hassua, minulle olet Genin mukaan 7. serkku, Mykkästen kautta, mieheeni menee serkkuus Eskelisten kautta. Yllättäen olimme mieheni kanssa kaukaiset serkut, juuri noiden Eskelisten kautta. Ennen kun aloitin sukututkimuksen luulimme, että mieheni on täysin karjalainen, mutta olikin yli neljäsosa savolaista ja loput pohjalaista.

Mukavia nämä yhteydet!

Hannele

12/1/2020 at 11:42 PM

Hei Hannele

Ilman muuta näin voidaan tehdä! Nykyään en itse tee, katselen ja korjaan tai joku taitavampi korjaa - mehhii näytetään olevan sukua isäni kautta ja jos sinulle sattuu Juha Pekka Väisänen, minulla on hänen sukuaan koskevat tiedot

Iloa päivääsi
Marjukka

12/2/2020 at 5:29 AM

Hei Hannele, laita vaan pyyntö tulemaan, olen sekä Maaninka että Savo projekteissa.
T: Marja-Liisa Ruuskanen

12/2/2020 at 8:47 AM

Hei, voin myös yrittää auttaa, jos vain voin.

Private User
12/6/2020 at 9:46 PM

Olet miniäni kautta aika läheistä sukua, yhteistyöpyyntö tervetullut.

12/9/2020 at 2:41 AM

Hannele Niemelä is your 7th cousin once removed.
Hei Hannele! Mekin olemme sukua: Karhusen esi-isämme olivat veljeksiä. Ja liityn minäkin tähän yhteistyöhön mielelläni. Huomasin vasta nyt pyyntösi ja senkin, että tällainen toiminto on yleensä käytössä! Kiva oppia uutta ja olla mukana!

Showing all 10 posts

Create a free account or login to participate in this discussion