Lähdetiedot, tupla-ilmoitukset

Started by Anna-Marjatta Koskinen on Saturday, March 13, 2021
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 6 posts

Tämän profiilin läheisyydessä on ainakin 16 tupla-ilmoitusta, suurin osa profiileista on ilman lähdetietoja. Vaikka on Pro-käytössä, en yhdistele ellei löydy joku vedenpitävä todiste.
Tässä Aino Parta-profilissa on ainoa lähdetieto, josta pitää aloittaa. Profiilin ylläpitäjälle laitettu viestiä, onkohan edes taitava ihminen, edes SSHYn jäsen? Oli miten oli, tuon tämän ilmi vaikka keskustelun muodossa. Autetaan toisiamme.

Aina Edita Parta

Olen yhdistänyt profiilin historian mukaan tämän Aino Parta-profiilin pariin otteeseen, joskus on ilmaantunut sitten uusi tupla jostain.

Otin ison urakan että kirjasin ainosta taakse päin lähdetietoja, profiileihin oikeat synnyin ja kuollin tiedot.. Ja sitten muutamia vielä oikeisin perheisiin

Oikeasti enempi lähisuku on kunnossa, mutta voi olla vielä menneisyydessä selvitettävää ym.

Jep. Lisäsin eilen hänen miehelleen sisarukset ja lähteistin. Minulle tutumpaa, koska kuulun itse Parran sukuun äitini puolelta.

Minulle myös sukua genin mukaan äidinäidin kautta ilmeisesti mutta en ole ehtinyt yhtään tutkia. Tutkin tällä hetkellä äidinisän puolen sukua. Kiva kun joku muukin tutkii kuitenkin omaa sukua ettei kaikkea tarvitse etsiä yksin :-)

Showing all 6 posts

Create a free account or login to participate in this discussion