Hölttien suku

Started by Sari Virtanen on Saturday, March 27, 2021
Problem with this page?

Participants:

• Geni member
  • Private User
    Geni Pro
  • Private User
    Geni member
  • Geni member
  • Private User
    Geni Pro

Profiles Mentioned:

Showing all 7 posts

Hei,

Olen viemässä Höltän suvun henkilöitä puuhun ? Onkohan joku jo heitä kuinka jo tiutkinut tai Geniin tuonut ?
Marjotaipale Hölttä Jaakko 1923 -1990 vanhin tällä hetkellä joka tiedossa minulla.

Kiitos etukäteen.

Laita nimistä nimivariaatioita laajasti (Tunnetaan myös nimellä -kenttiin mahtuu paljon) niin GENI voi löytää tuplia. Muuten ne eivät tule esiin, vaikka niitä olisikin. Esim. Elisabet ei ole sama kuin Liisa ja päin vastoin, eikä edes sama kuin Elisabeth, vain täsmälleen samalla tavalla kirjoitetut osuvat.

Laita myös alkuperäislähteet, kiitos!

Suurin osa Hölttä-nimisistä näyttää olevan Mäntyharjulta, yhteensä noin 50 hlöä, näistä 10 Hartolan liittyvää, osa heistä voi olla Joutsaan liittyviä.

Jos tulee tupla-varoituksia, joita et löydä itse, laita viestiä. Lähetä aina linkki profiiliin, jossa näkyy sinisiä neliöitä. Pro-liittymällä on helppo avata.

-pn

Tässä yksi joutsalainen Hölttä, Veikko Ilmari Hölttä

Tarja

Hirvensalmelta taitaa löytyä ainakin 2 eri sukua Hölttiä.

Kannattaa katsoa kastekirjan nimimuoto ja etsiä sillä ennen uuden profiilin luomista.
Kuten Pekka tuossa jo sanoikin, Mäntyharjulta löytyvät useimmat Höltät, siellä oli Höltän talo.

Kai-Juhani Ritosalo, mitkä ovat eri Hölttä-haarat?

Hei,
Jäänyt vastaamatta tähän. Löytyi Joutsa-Hartola-Pertunmaa kautta polku Mäntyharjulle Hölttien osalta 👍 Pertunmaalla myös paikka nimeltä Hölttä.

Showing all 7 posts

Create a free account or login to participate in this discussion