Salsina Susanna Gericke, b12 - Haar name en datums

Started by Yvonne Theron on Wednesday, June 9, 2021
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 20 posts

1. Dokumente gee haar name as Salmina of Salomina Susanna (Haar ouers se sterfkennisse asook haar eie)

2. Haar sterfkennis gee die vogende inligting:
SALOMINA Susanna Gerecke
Geboorteplek Geelhoutboom
STERFDATUM 13/11/1848
Ouderdom 34 (dit maak haar geboorte c. 1814), d.w.s.10/5/1814 is reg.
Sy was die vrou van 'n smid.

3. Haar een kind heet ook Salomina Susanna.

Kan haar name en sterfdatum asseblief verander word in ooreenstemming met die dokumente?

Bonne Yvonne !
Did you add DN to her profile ?

DN 1848 says Salomina Susanna what is it on baptism ?

Last child Salmina Gericke on DN of father NOT as a son as somoene claims on Familysearch .

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSQX-M99V-W?i=137&...

Lets look for marriage documents and baptism of her children --name on that .

Thanks for your input, Phillipp!

Now search for documents/ sources
2 more wives for her husband ?
Changed his names and removed the SV/PROG as he was not a SV/Prog. Born as Willem Jacobus Chritiaan Boschwel near Swellendam not William Boswell from UK changed that as well. Father Robbert Boschwel not James Boswell
Most of these sources not indexed so page by page on familysearch

Have no idea where James Boswell as his father came from.

See baptism of husband all those Janse van Rensburg witnesses ?
Kock married to van Rensburg Andrew's ancestor.
So looking into that as well

Ek dink tog al drie is Boswell se vroue. Salomina Susanna Gericke sterf 13/11/1848. Daarna trou hy met Hester Louisa Brewis op 1/4/1850. Sy sterf 3/2/1851 waarskylik met of na haar seun se geboorte (Frank gebore c.1851). Daarna trou hy met Engela Hugonda Schonken op 18/7/1853. Sy handtekening tydens die laaste twee huwelike is dieselfde, maar ek kon nog die eerste huwelik s'n kry nie. Maar ek is besig om te soek - dis soos jy sê, een vir een.

Frank geboorte dink 01 O2 1851 ? Het dit gehad gister .
Kan ook nie eerste huwelik kry nie.

Is glo in argief Kaapsatd 1833-- sal bladsy per bladsy moet kyk.

Moet ons James verander of disconnect ?

Vader Robert Smith Boswell ook en n suster Isabella Boswell getroud met Meeding

His Mother Martha Isabella Koch or Isabella Koch or Isabella Margaretha Koch born 1791 died .

Brother Robert Andries Boswell born 1815

Robert Smith Boswell born 1790 UK the father according to Familysearch.
So maybe remove Boschwel?

Phillipp, ek kon 'n hele paar kinders kry.

Isabella Margaretha *c. 1835 +10/2/1898 George x Johannes Christoffel Truter

Robert Smith *April 1836 +30/12/1866 x 26/1/1864 Johanna Maria Anderson

Johan Godfried (John op sy sterfkennis) ongetroud, carpenter, sterf alleen in sy huis aan 'n hartaanval en konstabel kry hom en voltooi sterftekennis +6/8/1914 Steytlerville

Anna Wilhemina *1840 +27/6/1909 Braamfontein x14/2/1859 Jacobus Lodewicus du Preez

Gee later meer.

Jan Godfried Gerecke op haar DN moet Johan ( John ) Godfried Gericke wees

Ek dink ons kan maar vir hom die twee vrouens bysit. Dis beslis dieselfde handtekening op Salomina se SK en die handtekening by die latere huwelike. A very distinct one.

think add them .
Willem /William Boswell - his father was the SV/Prog it seems .

Die Boswell handtekening op Salomina se sterfkennis is dieselfde as dié by die latere twee huwelike, very distinctive. So ek dink dis verdere bevestiging.

Phillipp, die seun William het 2 keer dieselfde ouers. Wil jy nie asb daarna kyk nie?

Dis nou reg, dankie.

Dit bly vir my snaaks dat mens op al die dokumente net William Boswell kry, niks ooit van sy doopname nie. Maar volgens die kinders se naamgewing lyk die pa Robert Smith en die ma Isabella Margaretha reg. Hy doop ook sy kind nét William. Is daar nie dalk nog 'n kind van dieselfde ouers wat net William genoem is nie????

Showing all 20 posts

Create a free account or login to participate in this discussion