NN - @NN

Started by Ann Sophie Woolley on Tuesday, October 5, 2021
Problem with this page?

Participants:

• Ann Sophie Woolley
    Geni member
  • Private User
    Geni Pro

Profiles Mentioned:

• Geni member
Showing all 6 posts

NN is in fact Marit Bengtsdotter nee of hierta of sagered born 1533 died 1610, should be restored now as dates of birth are corrected im doing copy of this and verifications that this is valid to send to geni in usa i will put her name in as that is not forbidden and i will take copys to send ....we are suppost to build trees not bring them down if they are corrected thats the curators s jobb
To make shore bloodlines are correct and this os correct .
Best regard to all Geni memmbers
Sophie

Sophie,

Never change profiles without giving links to verifiable accepted sources

Where do you find this Marit Hierta? Not mentioned in https://www.adelsvapen.com/genealogi/Hierta_nr_381.

Du är inte ok jag har hunnit dra ut all data du har kopplat bort mina linjer jag håller på att ringa upp Genis ceo du ser väl klart och tydligt hon finns i andra träd med helt fel uppgifter jag skiter i dig nu jag har idag hjälpt dig och fixat datumen mm och letat upp informationen i kafle stiernas romans familjer mm och dessutom pratat med riddarhuset så om du vill bråka gör det se till att fixa trädet rätt med rätt datum hom finns bla på genanet och i familytre search mm och på andra ställen felet var att alla fastnade vid namnet så det blev fel och sedan har man fabricerat i hop ett datum om du inte vill göra rätt så skiter jag i det jag kopierat ut alla papper och kommer skicka dem via fax till usa pga av at du jävlas du har inte kontrollerat varför födelse datumen inte stämmde över huvudtaget utan du går bara in och raderar efter eget tycke det är du som borde tänka till och göra det rätta gör ditt jobb börja söka på det namnet jag skrivit in Marit bengtsdotter Nee Hierta af Sagerhed föd 1533 men du kan tydligen inte erkänna när du har fel och jag tänker inte tjaffsa mer jag gjorde dig en tjänst idag jag vägrade tro på att denna person var fiktiv då amerikanska släktingar hittat henne i ridddarhuset men ändå existerar hon inrte enligt dig jag tänkte att du skulle blivit glad åt att datumen på denna persson infakto stämde och att hon dotter åt carl född 1500 så du får göra vad du vill antingen tar du tag i detta och gör det rätta eller så får du och övriga påhittare godkänna alla fel som finns med datum överallt jag förstår att du är en besivisser som inte inser att du har fel ha en bra kväll ps jag hjälpte dig idag istället för att kolla upp skrev du ner nn enkel väg ut och kapa korrekta blodslinjer för mig och alla usa släktingar mm och lycka till med efterforskningen jag tror inte du klarar av att hitta detta fast det finns

and its youre jobb to check the links and not dissregard them lthe hole tree is full of people putting in bs to make fake trees and it seems you think thats ok

Marit Bengtsdotter
Kön: Kvinna
Födelse: 1533
Norrvik (Norrgovik), Grangärde, Kopparbergs län, Sweden (Sverige)
Död: 1610 (75-77)
Grangärde, Kopparbergs län, Sweden (Sverige) (Ålderdom)
Närstående:
Maka till N Ersson?; Lars (Lasse) Ragvaldsson och Arvid Bengtsson
Mor till Matts Arvidsson; Lars Arvidsson; Per Arvidsson och Bengt Arvidsson

så här ser era fabrikationer ut jag kopierat och dragit ut den

Showing all 6 posts

Create a free account or login to participate in this discussion