Sukututkimuskurssi: Miten löydän karjalaiset sukujuureni? 20.11.2021, verkkokurssi

Started by Reijo Mitro Savola, Geni Curator on Saturday, October 16, 2021
Showing all 4 posts

Miten löydän karjalaiset sukujuureni? -sukututkimuskurssin osallistujakapasiteetti on nyt kaksinkertaistettu suuren mielenkiinnon vuoksi. Kurssi on tulossa etäkurssina, 20.11.2021. Käykää ilmoittautumassa oheisessa linkissä:

https://snellmanedu.fi/tuote/miten-loydan-karjalaiset-sukujuureni/

Minun sukuni on luterilaista ja aika hyvin olen tietoa löytänyt Hiskistä ja Kathiasta. Mitä hyötyä kurssi tarjoasi minulle.

Ongelmana minulla on Viipurin tuomiokirkkoseurakunnan kadonneet kirkonkirjat. Olen kuitenkin päässyt kadonneen ajan yli sukulaisten antamilla tiedoilla. Ainoastaan henkilöiden tarkka syntymäaika ja kuolinaika ja paikka ovat kadoksissa.

Minun sukuni on luterilaista ja aika hyvin olen tietoa löytänyt Hiskistä ja Kathiasta. Mitä hyötyä kurssi tarjoasi minulle.

Ongelmana minulla on Viipurin tuomiokirkkoseurakunnan kadonneet kirkonkirjat. Olen kuitenkin päässyt kadonneen ajan yli sukulaisten antamilla tiedoilla. Ainoastaan henkilöiden tarkka syntymäaika ja kuolinaika ja paikka ovat kadoksissa.

Merja Leskinen, kurssilla käydään paljon sukututkimuksen prosessiin liityviä asioita (sekä ev.lut. että ort. sukututkimuksen näkökulmista) ja myös esim. elämäkirjatyötä. Mitä hyötyä sinulle olisi, kannattaa tietysti itse harkita. Tarkempi kurssin sisältö käy ilmi linkistä.

Showing all 4 posts

Create a free account or login to participate in this discussion