Jan Jacobse, SV/PROG 2 - Voortsetting van gesprek oor Jan Jacobse.

Started by Fanie Jacobs, b2c11d2e11f3g1 on Saturday, May 28, 2022
Showing all 4 posts

Die opskrif gee die indrik dat h n Loods was op die SKIP Spaanderwoud.
Die Spaanderwoud was n Retourschip-passesiers boot -wat vertrek het van Palemburg_terug kerende retourship
Jan was nloods,maar ek kon nog nie die schip opspoor nie.
Jan was n gereepatreerde passasier op die spaanderwoud-vogens sy soldy boek was sy diens beeindig te Palemburg.
VOC praktyk was sy volle beskrywing :
Jan Jacobse Ter Veere gewese loods ensy herkoms Palemburg-die plek waar hy uit diens getree het.

ek wil dus voorstel dat die beskrywing aangepas word na :
jAN JACOBSE TER VEERE GEWESE LOODS.REPATREERDE OP RETOURSCHIP SPAANDERWOUD VANAF PALEMBANG

,D

Die boodskap is perongeluk gepos voor ek klaar was..Na Veere kan ons Zeeland en Nederland byvoeg vir opskrif .

Dankie, die veranderinge is opgeskryf.

Lekker naweek vir almal.

Dankie met die om korrekte VOC titel te inkorporeer in die stam vader opskrif. Om die gesprek/ondersoek voort te sit wil ek grag van hier voortgaan om die stamvader aan die Kaap te bespreek en n aparte bespreking van Jan tussen 1726 en 1746 te open. Die laaste vra baie samewerking om bronne te bereik terwyl die Kaap hoofsaaklik interpretasie van dokumente behels.Verskeie bronne gee persoonlike interpretasies--die gesprek is om die doks te ontleed volgens Argief beginsels.Daar sal algemene opvatings bevraag teken word net om dit te bevestig.In ander taal gese -om "NOISE" uit te skakel

Showing all 4 posts

Create a free account or login to participate in this discussion