Gunnar Severin gundersen

Started by Mary lynn Clementz on Tuesday, August 16, 2022
Problem with this page?

Participants:

Showing all 8 posts

Hei. Jeg søker etterkommere etter Gunnar Severin gundersen født i Kragerø eller Skåtøy 1915 mellom 1920 et sted. Flyttet senere til sandar, Sandefjord. Hilsen Mary Lynn Clementz

Kan det være en av disse? https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01073820002893

Han nederst er i alle fall født på Hampemyr, Skåtøy 25. juli 1914

Han døde i Sandefjord 16. september 1977, og hvis vi leiter etter dødsannonsen ut fra døds datoen finner vi denne i Sandefjords Blad, torsdag 22. september 1977, og ser han har 4 dalevende barn.

{{https://www.geni.com/media/proxy?media_id=6000000186527801834&size=large}}

Ut fra den kan vi prøve å finne barna, - Else tipper jeg er Else Bjørg, gift Pedersen, men hun er død og så videre, men da går vi inn på nålevende

Dødsannonsen kom ikke fram - prøver igjen www.geni.com/media/proxy?media_id=6000000186527695929&size=large

Tusen takk for svar.

Hei. Vet at han hadde søsken. Jeg har tatt DNA test å håpet på å få en match med søskenbarn eller familien hans. Ikke vokst opp i familien hans. Det som er at det er ingen gundersen matcher,dna og han skal angivelig være far til min mor. Vet at Jan er død men ikke dem andre, Astrid lever hverfall. Vet du om dødsannonser til Bjørg eller Else? Mvh Mary Lynn

Slettet det jeg fant om Else Bjørg Pedersen og etterkommere da det sto en søster Eva Synnøve som søster der, og ingen søster med det navnet er nevnt i Gunnars dødsannonse, så det må være feil else.

Vet du etternavna på Bjørg og Else kan jeg finne mer info

Mener ho heter Else Larsen. Bjørg husker jeg ikke etternavnet på. Gunnars dødsannonse er riktig men helga moren hans mener jeg fikk flere barn. Dem har jeg ikke sett noe til.

Ho helga var gift med far hans men også broren hans etterpå. Far til Gunnar hete Anton Ingvard gundersen. Gunnar selv vokste opp hos besteforeldrene sine. Om det var på mor side eller far side vet jeg ikke.

Showing all 8 posts

Create a free account or login to participate in this discussion