Kuraattorinimitys!

Started by Reijo Mitro Savola, Geni Curator on Tuesday, December 20, 2022
Problem with this page?

Participants:

Showing all 12 posts

KURAATTORINIMITYS. Geni on nimittänyt Riitta Heikkurisen Geni-kuraattoriksi. Hän on suomalaisen kuraattoritiimimme 15. kuraattori. Hän on jo ennen kuraattoriaikaa auttanut laajasti Geni-käyttäjiä mm. sukujuurien etsinnässä laadukkaalla sukututkimuksella. Toivotamme Riitan tervetulleeksi mukaan suomalaiseen kuraattoritiimiimme!

t: Suomalaiset kuraattorit (Robert Holmberg, Rauno Homanen, Markku Ilus, Mia Järvinen, Tellervo Järvelin, Petri Laasonen, Riitta Leinonen, Juha Mustonen, Hannele Naatula, Reijo Savola, Lars Söderström, Erkki A Tikkanen, Mirka Väärtinen Torreggiani ja Eerik Yrjölä)

Riitta Heikkurinen

Onnea!

Kiitos paljon!

Onnittelut !

Hei kuraattorit
olen pulassa tunnukseni on matti.ilmari@gmail.com. Geni on alkanut lähettää tähän sähköpostiini viestejä osoitteella mattiilmari@gmail.com, joihin olen mennyt sisään huomaatta, että se onkin ihan eri sähköposti, koska i:n perästä puuttuu piste. Nyt haluan päästä eroon näistä mattiilmari@gmail.com sähköposteista niin, ettei niitä enää tule minun sähköpostiini. Koska minä olin ensin saisi uudenpi tulija muuttaa tunnuksensa niin, ettei tule minun sähköpostiini. Toimenpiteitä tarvitaan. Sain yhden ohjeen josta en kyllä saanut tajuntaani muuta kuin sen, että olen jotain näppäillyt väärin, mutten sitä aivan heti osta, koska väärällä osoitteella tulee minulle postia. >Ystävällisin terveisin
Matti Ilmari

[matti mikael ilmari matti mikael ilmari], laita minulle Genissä tarkemmin asiasta yksityisviestissä, niin ratkaistaan ongelmasi sitä kautta.

matti mikael ilmari
Gmail sähköpostit eivät ota huomioon pisteitä. Tuo osoite, jonka sähköposteja saat Geniltä on siis myös sinun.
Eli vaikka lähettäisin sähköpostin osoitteeseen ma.tt.i.ilm.ari@gmail.com, se saapuisi silti sinulle.

matti mikael ilmari kuten edellisessä viestissä mainittiin, pisteillä ei ole merkitystä Gmail-osoitteissa.
https://support.google.com/mail/answer/7436150?hl=fi

Vaikka pisteillä ei olekaan gmailissa merkitystä, on silti mahdollista että joku muu on onnistunut luomaan itselleen osoitteen samalla nimellä mutta ilman pistettä. NÄin on käynyt itselleni, kun eräs amerikkalainen firma onnistui näin tekemään ja sain heidän sähköpostiaan vuosikaudet. Ongelma ei koskaan selvinnyt, postin tulo lakkasi vasta kun toinen osapuoli on ilmeisesti lopettanut osoitteensa käytön.

Sama tapahtui myös minulle aikanaan, kun kaimani loi oman tunnuksensa pisteellisenä, kun minulla oli tunnus ilman pistettä. Ilmoitin asiasta Gmailin ylläpitoon ja sieltä vastasivat, ettei pitäisi olla mahdollista. Pystyin jopa lähettämään itse viestiä kaimalle, kunnes Gmailin ylläpito hoksasi virheen ja minulle tuli oikeus sekä pisteelliseen että pisteettömään tiliin.

Kiitos kommenteista ja tiedoista, miten gmail toimii. Tuo piste asia oli oma oivallukseni siitä mistä
johtuisi, että olen alkanut saada Nissin sukupuupostia. Nyt Reijo Mitro Savola on ilmoittanut ratkovansa, miten siitä voin iirrottautua, kunhan otan häneen yhteyttä yksityisviestissä, mikä on kyllä vielä toistaiseksi minulle tuntematon käsite eli tuo yksityiviesti

matti mikael ilmari Geni-ohjeita https://ysj.fi

Geniviestit löytyy, kun Geni-sivulla klikkaat nimesi vieressä olevaa punaista nappia.
Kaikkia sinisiä sanoja klikkaamallla selviää, mitä ko. kohdasta löytyy.

... yksityiviesti - Kun klikkaat Genin käyttäjän nimeä pääset hänen profiilisivulleen ja sieltä klikkaa Lähetä viesti , niin pääset viestittämään suoraan ko. henkilölle yksityisesti.

www.geni.com/media/proxy?media_id=6000000212413256829&size=large

Tämä ketju on julkinen viestikanava.

Kasvata puutasi edes parilla kuolleen sukulaisen julkisella profiililla, niin muut käyttäjät pääsevät auttamaan yhteisen puun rakentamisessa.

Jos teet puutasi pelkillä yksityisillä joudut tekemään kaiken itse. Pro'nkin olet hankkinut etkä silti ole päässyt alkua pidemmälle??

Pyydä apua, kun puuhun ilmestyy sinisiä palloja. Yhteistyössä hommat sujuu hauskemmin.

Osaatko käyttää Hiskiä, Digihakemistoa ja SSHY:n jäsensivustoa?
Hyväksy myös Yhteistyöpyyntöni, niin Genin käyttösi helpottuu.

Markku

Showing all 12 posts

Create a free account or login to participate in this discussion