Hei, saisiko Henrik Pekanpoika Rytkönen muutettua oikealle isälleen joka oPekka Paavonpoika Rytkönen Pekka Paavonpoika.?

Hei, saisiko Henrik Pekanpoika Rytkönen muutettua oikealle isälleen joka oPekka Paavonpoika Rytkönen Pekka Paavonpoika.?
Olen tullut siihen tulokseen tutkittuani asiaa, että Heikki Pekanpoika Rytkösiä on noina aikoina ollut 2 eri henkilöä. Toinen näistä on genissä eli Heikki Pekanpoika (509-T),syntynyt noin 1580. Hänen isäkseen on ehkä Rytkösten sukukirjasta poimittu sen toisen Heikki Pekanpojan (504-T, syntynyt noin 1599 Taipaleenkylässä), isä eli Pekka Jussinpoika Rytkönen, kun oikea isä on Pekka Paavonpoika Rytkönen (407-T) syntynyt noin 1558. Sekä Pekka Paavonpojalla että Pekka Jussinpojalla on ollut Heikki Pekanpoika-niminen lapsi.
Moi !
Rytköset kiinnostaa minuakin, koska he oavt suoria esi-isiäni.
Nyt kun Pia mainitsi kantaisän Pekan tuplista, katsoin itsekkin tuota puuta.
Siellä on myös Paavo Pekanpoika s. 1517 kahteen kertaan. Hänet voin yhdistää tuplaansa, mutta hänen veljiksi merkityt Lauri s. 1575, Olli ja Pekka s. 1550 tarvitsevat uuden isän ennekuin kantaisän tuplat voi siististi yhdistää.
Terveisin
Pena
Moi !
Tuo Paavojen yhdistäminen johtikin melkoiseen painiin genin kanssa.
Jouduin tekemään useita siirtoja polvesta toiseen ja väliaikaisia xx puolisijo / vanhempia ennenkuin sain genin uskomaan mitä haluan !
Samalla yhdistyi nuo kantaisän tuplaprofiilit.
Olen peruskäyttäjä, joten mitään korvaamatonta en tempuillani pysty tuhoamaan.
Noista Rytkösten sukukirjan tauluista ei minulla ole mitään tietoa, joten jos niihin tuli ristiiriitoja niin pahoittelen . Toimin vain sukupuussa oleeiden ikä ja sukulaisuus tietojen mukaan.
Selvitettävää on nyt nuo jo edellisessä viestissä mainitsemani "veljiksi merkityt Lauri s. 1575, Olli ja Pekka s. 1550 tarvitsevat uuden isän "
Terveisin
Pena
Hej Pena Lindholm ! Hienoa nähdä , että yrität selvittää sukujuuria ! Rytkøset kuuluvat myøs näkøjään minun sukupuuhuni , ainakin genin mukaan ! Sinunkin pitäisi olla minulle 10.- serkku sinistä linjaa minun isäni puolelta Reino Olavi Laukkanen s.22.okt.1923 k.26.okt.2010 !? Minä olen yrittänyt selvitellä omaa sukuani Geni ń ja MyHeritegsen kautta jo muutaman vuoden , mutta molemmat systeemit ovat tosi sotkuisia ja minä en pääse kirjautumaan kansallisarkistoon minun tanskalaisilla tunnuksilla !! Ilahduin eilisestä kirjoituksestasi tällä sivulla ! Valitettavasti en uskalla neuvoa eteenpäin Rytkøsten suhteen !
Hei,
Siellä media-aineistossa on kuvana ne sukukirjan sukutaulut joissa numerot..Joissain myös dokumentteina sama. Henkilön sukupuu (label -numerot xxx-T) näkyy oikealla ylhaalla , mitä polkua se menee kantaisälle Pekka Rytköseen saakka.
Ohje: https://www.geni.com/photo/view?album_type=photos_of_me&id=6000...
t. Pekka R