Tsemppiä Käärijälle Liverpooliin - ja jos ette ole vielä isossa puussa, tulkaa mukaan autettuna Facebook-ryhmämme kautta

Started by Reijo Mitro Savola, Geni Curator on Saturday, May 13, 2023
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing all 10 posts

Tsemppiä Käärijälle Euroviisuihin!

Käärijä

Jos et näe sukulaisuussuhdettasi häneen, voi olla ettet ole vielä isossa puussa - siis siinä yhteisessä puussamme. Apua siihen liittymiseen löytyy Suomen Geni-yhteisön Facebook-ryhmästä:

https://www.facebook.com/groups/yhteissukututkimus

Facebook-ryhmässä on jo n. 27 000 jäsentä ja se on samalla Suomen suurin sukututkimusryhmä Facebookissa. Ryhmän rooli on tukea Genin käyttöä, ja siellä on mm. virheketju, josta saa nopeasti apua Geni-ongelmiin, joita ei itse osaa korjata. Siellä on yhteiseen sukupuuhun auttamisketjut, ja monta muutakin Genin käyttöä helpottavaa ketjua. Ryhmästä tavoittaa myös helposti sukupuukummit ja kuraattorit.

Kyllä kannustimme ja selvisi samalla ,taiteilija on myös verisukulaiseni!!!
Ahti Hiironen

Kolmessa polvessa kannustettiin ja oltiin kaikki ylpeitä Jeren esityksestä sekä edustamisesta muutenkin. Huippunöyrää tekemistä. Mahtava persoona! Esiintyjä isolla E:llä<3. Ja ainiin, verisukulaiseni; 8. serkku isäni äidin puolelta!

Jere on minun 8 serkku, äitini isän Johannes Laahio (Ramberg) puolelta.
Ja todellakin kannustin,Onnea paljon etäserkulle.
Olet niin paras tuot niin paljon iloa/positiivista energiaa maailmaan🍀💚🌹

Aivan mahtava tuloshan sieltä tuli - suomenkieliselle biisille. Tulkaa tosiaankin mukaan Facebook-ryhmäämme.

Käärijä is your husband's 6th cousin four times removed.

Sukulainenhan tuo Käärijä näytti olevan, mutta yllättäen kaukaa äitini kautta, eikä isäni puolelta, jossa on suvussani Pöyhösiäkin. Isossa puussa on vielä paljon aukkoja, eikä suorin polku aina löydy ollenkaan.

Olen huomannut, että joskus Geni näyttää sukulaissuhteen vasta kun menee muutama sukupolvi ylöspäin. En tiedä vaikuttaako siihen se, että välissä on muutama yksityinen profiili. Käärijä on minun 7. serkkuni yhden sukupolven erolla.

Tuli kannustettua ja jännitettyä pistelaskentaa! Vielä silloin tiennyt että "Käärijä is your fourth cousin once removed". Elokuussa Puumalan Siltakemmakoilla olisi mahdollisuus päästä kuulemaan livenä.

Anja Pöyhönen on Jere Pöyhösen mummo eli käärijän ja minun ystävä tehny Anjalle karjalanpiirakkakoita monta monituista kertaa.Terv: Kaija Sarajärvi OS: Muranen.

Showing all 10 posts

Create a free account or login to participate in this discussion