• Join - It's Free

Rantasalmen Hirvoset

Started by Private User on Thursday, July 6, 2023
Problem with this page?

Participants:

• Private User
    Geni member
  • Geni Pro

Profiles Mentioned:

Showing all 4 posts

Hei, olen lisännyt Geniin tuntemattomaksi jäänyttä sukuhaaraa (Kärkkäiset ja Hirvoset Rantasalmi). En löydä nyt Facebookista sitä Rantasalmen ryhmää mihin piti laittaa pyyntö että alla mainitut henkilöt lisättäisiin "maailmanpuuhun". Osaisiko joku teistä auttaa? Kiitos. t. Anne

Saimi Ehlers-Käki (o.s. Kärkkäinen) s. 18.2.1921 Rantasalmella ja k. 23.10.2013 Lahdessa
(äiti ja isä eivät tiedossa) - sain käsiini Saimin perunkirjoituksia varten tehdyn sukututkimuksen, ja tätä kautta sain tietooni jotain tästä sukuhaarasta.

Elsa Maria Hirvonen (o.s. Kärkkäinen) s. 30.4.1906 ja k. 20.10.1988 (Elsa Maria on Saimin sisko). Elsa Marian puolisosta (Hirvonen) ei ole tietoa, joten se sukuhaara on täysin tuntematon.

Kiitos. t. Anne

Hei,

Mielestäni Saimi on jo Genin sukupuussa, Elsan siskona, mutta profiili on yksityinen. Elsalla on myös toinen sisko, miehen sukunimi Lyytinen, joka on myös yksityinen
Profiilit pitäisi muuttaa muuttaa julkisiksi.
Elsan profiilin kautta pääset sukupuuhun:
Elsa Maria Hirvonen

Terveisin Pauli

Hei. Minä olen lisännyt heidät tänään. Mutta olen siis pystynyt lisäämään vaan Saimin sisarukset ja näiden lapset. En ole pystynyt kytkemään heitä maailmanpuuhun (ei tietoa vanhemmista). Olen luonut kaikki sisarukset tänään ja kaksi tuli ensin salaisina (ei tietoa kuolemasta) mutta mielestäni muutin ne jo julkisiksi. t. Anne

Kiitos, joku on lisännyt nyt Elsan ja Saimin vanhempiin.
Iso kiitos. t. Anne

Showing all 4 posts

Create a free account or login to participate in this discussion