Georg Henrich Oppermann - ?

Started by Private User on Wednesday, October 18, 2023
Problem with this page?

Participants:

• Peter Anderson og Marion Jensen
    Private User
    Geni Pro
  • Hanne Abel.
    Private User
    Geni Pro

Profiles Mentioned:

Showing all 5 posts
Peter Anderson og Marion Jensen

@Hanne Abel

opdatering 1 feb 2022 , hvornår er Holsteinborg flyttet til Tyskland

mvh

Hanne Abel.

Georg Henrich Oppermanns profil blev opdateret af Marion Jensen 🧬. burial, død og fødsel efternavn
43 minutes ago · se

Begravelsessted i revisionen er af Marion Jensen i dag kl. 19.12 angivet som Holsteinborg kirkegård, Holsteinborg, Vester Flakkebjerg, Sorø, Tyskland

Hvordan hænger det sammen med din beskyldning om, at jeg fejlagtigt har tilføjet Tyskland, når du selv begraver ham der?

Med venlig hilsen
Hanne Abel

Georg Henrich Oppermanns profil blev opdateret af Hanne Abel. fødsel, burial og død
feb. 1, 2022 at 7:27 PM · se

Hvem har skrevet Tyskland

du blev spurgt til hvornår Holsteinsborg lå i Tyskland

at jeg har indskrevet det rigtige og måtte forvente du rettede dit Tyskland , ikke noget jeg har skrevet

mvh

Hanne Abel.

Hej Marion.
Desværre kan jeg ikke hjælpe dig men måske er to profiler fejlfortolket og flettet.

Det er set andre steder på Geni at navne er forvekslet, at to forskellige personer desværre er fejlflettet.

I redigeringer ses at der har været travhed. Hvorfor mon fejlen ikke er redigeret?

Geni Pro badge
Georg Heinrich Oppermanns profil blev opdateret af Marion Jensen 🧬. død
I går kl. kl. 9:36 PM · se

Geni Pro badge
Georg Heinrich Oppermann blev "skilt" fra sine "forældre" Mathias Heinrich Oppermann og Christine Henriette Ernst og "søskende" Christine Frederike Oppermann, Johanne Elisabeth Oppermann, Ludvig Julius Oppermann og Louisa Magdalena Ehrler (Oppermann) af Marion Jensen 🧬.
I går kl. kl. 9:35 PM · Fortryd

Geni Pro badge
1 blev flettet med Georg Heinrich Oppermann af Marion Jensen 🧬.
I går kl. kl. 9:34 PM · se

Geni Pro badge
Johan Carl Vincent Vincent Oppermann blev "skilt" fra sine "forældre" Mathias Heinrich Oppermann og Christine Henriette Ernst og "søskende" Georg Heinrich Oppermann, Christine Frederike Oppermann, Johanne Elisabeth Oppermann og Ludvig Julius Oppermann af Marion Jensen 🧬.
I går kl. kl. 9:31 PM · Fortryd

Geni Pro badge
Mathias Heinrich Oppermann og Christine Henriette Ernsts ægteskab blev opdateret af Marion Jensen 🧬. ægteskab
I går kl. kl. 9:25 PM · se

Geni Pro badge
C V Oppermann blev "skilt" fra sine "forældre" Georg Heinrich Oppermann af Marion Jensen 🧬.
I går kl. kl. 8:29 PM · Fortryd
Geni Pro badge
1 blev tilføjet som Georg Heinrich Oppermann's søskend af Marion Jensen 🧬.
I går kl. kl. 8:27 PM

Geni Pro badge
Georg Henrich Heinrich Oppermanns profil blev opdateret af Marion Jensen 🧬. fornavn
I går kl. kl. 8:21 PM · se

Geni Pro badge
Georg Henrich Heinrich Oppermann og Magdalene Benedicte Oppermann (Claussen )s ægteskab blev opdateret af Marion Jensen 🧬. ægteskab
I går kl. kl. 8:17 PM · se

Geni Pro badge
Marion Jensen 🧬 tilføjede Emma Emilie Lovise Oppermann som søster til Adolph Carl Nicolaus Mathias Oppermann.
I går kl. kl. 8:07 PM

Geni Pro badge
Marion Jensen 🧬 tilføjede Caroline Margarete Oppermann som søster til Henriette Nicoline Therese Holst (Oppermann).
I går kl. kl. 8:01 PM

Med venlig hilsen
Hanne

sikken en lang tale , du vedlige så godt som andre der skal kun være en person af hver på Geni , hvilket kan give en del flytning og sammenlægning .

dette ændrer jo ikke ved mit spørgsmål til dig ,

"Georg Henrich Oppermanns profil blev opdateret af Hanne Abel. fødsel, burial og død
feb. 1, 2022 at 7:27 PM · se"

som ikke er med i den lange liste ,

hvorfor ikke,

ingen er fejlfri

mvh

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion