• Join - It's Free

Pro medlem og My heritage

Started by Jette Toft Kristensen on Sunday, January 7, 2024
Problem with this page?

Participants:

Showing all 11 posts

Hej
Jeg er lige blevet pro medlem og vil lige høre hvorfor jeg ikke kan se optegnelser fra My heritage som der står i min mail jeg skulle kunne.
Hilsen Jette Toft Kristensen

Hej Jette
Det kan jeg heller ikke.
Hilsen Werner

Jeg har været PRO medlem i 10 år det eneste jeg kan er at se at der er oplysninger på en profil i my heritage, hvis jeg vil se hvilke skal jeg betale for et medlemskab i my heritage og det nægter jeg. Er der opdatering i et blåt felt så er det GENI og det kan jeg umiddelbart tilgå, men de gule og grønnne er no go eller betal

Oprigtigt spørgsmål her ... synes I at det er værd at opgradere til Geni Pro ?
Jeg har indtil videre gået udenom betaling da det virker som om at alt peger på at man reelt er "nødt" til at have MyHeritage for at få noget ud af det - og MyHeritage er simpelthen for dyrt.

Andet spørgsmål: Hvad betaler i for Geni Pro? Det ligner ca 150 US$ pr år

Jeg har tidligere haft det billigste abonnement på MyHeritage for at kunne se detaljer på matches. Jeg har også prøvet at eksportere mit træ fra Geni til Myheritage men her er problemet, at det billige abonnement har en begrænsning på størrelsen.
Da MyHeritage sidste år via telefon blev meget insisterende på at jeg burde opgradere mit abonnement, valgte jeg at ikke at forny det. Primært grundet prisen og sekundært fordi jeg simpelthen ikke har den tid, som seriøs slægtsforskning kræver. Det må vente til jeg bliver pensioneret :-)
Indtil videre beholder jeg mit Geni Pro, som ganske rigtigt koster omkring 150 US$ årligt.

Får en måneds tid siden opdagede jeg Geni for danske. Jeg er bosat i Sverige men min slägt er fra Danmark. Da jeg ikke hörte noget troede det ikke gik. Jeg anmeldte mig till Geni Basic, det samme som jeg har i Sverige. Jeg er ikke medlem i My heritage. Mit DNA test er gjort hos FTDNA. Jeg har läst lidt af instruktionerne og under nu om jeg som bosat i Sverige kan väre med i Danske Geni?
Mvh
Eva Vajstedt

Hej, unskyld mit dårlige dansk spog! Jag är från Sverige och har familj i Danmark, Finland och troligen även i Norge och är Geni-Basic medlem. Inte heller är jag medlem i My heritage, där man betalar ett högt pris för innehåll, som inte alltid håller så hög kvalitet. Länkningar i Geni fungerar bra över alla gränserna, däremot verkar jag ha svårare att finna andra användares trädgrenar i Geni-Basic. Men man kommer långt ändå!
Mvh Anders Lind

Hej Anders, jag har länge varit med i svenske Geni men aldrig har där kommit upp något från min danske släkt vilket har förvånat mig. Mvh Eva Vajstedt

Ja Geni er verdensomspændende, så der er intet problem med slægtninge på tværs af mange lande. Selv har jeg norsk mor og svensk farmor, så min slægt er spredt ud over Skandinavien. For en del år siden fik jeg forsket lidt i min svenske slægt, da man i en kort periode kunne få gratis adgang til nogen svenske kilder.
Men det kræver vist et Geni PRO abonnement, hvis man vil se forslag til sammenfald mellem egne profiler og profiler oprettet af andre.

Hej Jette,
Jeg tror, at er er en række gode svar her på tråden. Selv har jeg et Pro Geni abonnement, men i tillæg har jeg også My Heritage. Det er en pengemaskine, og man skal være forsigtig med hvilket abonnement man vælger.
Jeg startede med et relativt billigt abonnement og fik efterhånden behov for mere, og derfor blev abonnementet dyrere. Jeg gør så det, at jeg opsiger mit abonnement, og så kommer de rendende efter dig med en betydelig rabat. Således holder jeg den omkostning nede.
MH Jesper

@Jesper Bulskov, Sr
Man kan osse gå en anden vej / omvej til MyHeritage via Danske Slægtsforskere, hvis man er medlem.
Hilsen Ove Lentz

Showing all 11 posts

Create a free account or login to participate in this discussion