• Join - It's Free

Mistä löytyy apua eri tilanteisiin

Started by Reijo Mitro Savola, Geni Curator on Tuesday, January 9, 2024
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 9 posts

Isoon puuhun auttaminen

• Isossa puussa kannattaa olla kiinni, muutoin Genin käyttäminen voi olla monella tapaa hankalaa, eikä esim. yhteyksiä voi tarkastella. Isossa puussa olemisen voi tarkistaa jos löytyy yhteys henkilöön, jonka tiedetään olevan isossa puussa, esim. Suomen presidentit.
  • Facebook-ryhmämme Yhteiset sukujuuret (https://www.facebook.com/groups/yhteissukututkimus/) alueelliset isoon puuhun auttamisketjut: https://www.facebook.com/groups/yhteissukututkimus/posts/2387485288...
  • Jos et ole Facebook-ryhmässä, voit pyytää isoon puuhun liittämistä suoraan Genissäkin (vaikka tässä keskustelussa). Facebook-ryhmässä reagointi on nopeampaa

Apua tuplaprofiilien yhdistämiseen

Apua Genin virheiden korjaamiseen, jos korjaus ei onnistu itse

Sukututkimus- ja Geni-kurssit

Muuta (ohjeita yms)

• Katso pääprojektin Suomi ja Karjala tiedot (tämä viesti on pääprojektin keskusteluissa)

@Raija Leiponen
Tällainen vanha mumma ei ole facebookissa ekä osaa yhdistää tietojaan, joten pyytäisin teitä kuraattoreita auttamaan eli tekemään sen, kiitos.

Hei

En osaa auttaa. Sillä.

En ole nyt vähään aikaan ehtinyt asiaa harrastamaan. Olenko jo sukupuuni kanssa 'isossa puussa? Osaisitko Reijo auttaa tässä?

Yt
Anne Knaster

Raija Liisa Helena Leiponen, olet isossa puussa. Laitoin sinulle ilmaisversion käyttöä helpottavia kutsuja. Ks. tarkemmin erillisviestini.

Anne Marita Knaster, olet isossa puussa. Laitoin sinulle ilmaisversion käyttöä helpottavia kutsuja. Ks. tarkemmin erillisviestini.

Hei, pyytäisin apua seuraavanlaisessa asiassa. Isomummoni Maria Sofia Hintsalan puuta ei laajennettu, puuttuu jo mm hänen vanhempansa. Voisiitteko yst auttaa minua tässä asiassa.
t. Heli

Helena Hyvönen Hei, profiilini ei ole se minkä minulle teit. Nyt se on minulle tuntemattoman henkilön ilman lupaani aiemmin tekemä, ei yhteydessä isoon puuhun.

Ainakin 15.11.2022 minulla on ollut käytössä tekemäsi profiili, koska olen silloin lisännyt lapseni Geniin.

Voiko asialle tehdä jotain? t.Helena

Private User, isomummollasi Maria Sofia Hintsalalla on Genissä 95 esivanhempaa. Kerrotko tarkemmin millaista laajentamista tarvittaisiin? Hän oli avioliiton ulkopuolella syntynyt, josta syystä isää ei ole voitu selvittää.

Helena Hyvönen, profiilisi näyttää kyllä olevan isossa puussa ihan normaalisti. Onkohan kyse jostain toisesta käyttäjäprofiilistasi (ns. tuplaprofiilista)? Laita tarvittaessa minulle yksityisviestiä asiasta.

Showing all 9 posts

Create a free account or login to participate in this discussion