Uusi projekti: Kylä Iiliälä, Kirvu

Started by Erik Wilhelm Sjöblom on Tuesday, March 12, 2024
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 7 posts

Voidaanko luoda uusi aliprojekti: Kylä Iiliälä, Kirvu
Olisi hyvää kun kylän nimi usein on väärin kirjoitettu/ tulkittu esim. profiilissa Pietari Juhonpoika Ovaska ja hänen jälkeläistensä profiilissa
Samalla ehkä voidaan lisätä "Paikkakunta Kirvu"-projektin linkkeihin https://www.familysearch.org/en/wiki/Kirvu_Parish,_Viipuri,_Finland...
Terveisin
/ Erik

Pahoittelut, että olen varmaan yksi niistä, joka on kirjoittanut kylän nimen väärin, kun se hiljattain tuli satunnaisesti vastaan, ja kirkonkirjoissa on joskus Illiälä ja joskus Iiliälä. Hyvä tietää, että oikea kirjoitusasu on Iiliälä – en ehtinyt sitä vielä tarkistaa mistään.

Terveisin
Tarja

Hei, kiitos Erik Sjöblomille tarkennuksesta. Kävin muuttamassa Pietari Juhonpoika Ovaskan ja ainakin osan saman perheen profiileista oikeaan kylään. Raija

Hei, voin tehdä.
Sitä saa sitten täydentää ja korjata, jos siihen on aihetta.

Terkuin Nina

Hei, kiitos, minä voin liittyä. Isoäitini Selma Inkinen os. Hallikainen oli syntynyt Iiliälässä v. 1885.

Kyläprojekti on tehty, lisäsin viimeiset talonomistajat, jos he ovat genissä ja tunnistatte heidät, voin lisätä alkutekstiin heidän profiilinsa. Laittakaa minulle heidän profiilit, niin liitän.
Ja kuten kirjoitin alkuteksitia saa korjailla ja lisäillä jos siltä tuntuu.

terkuin Nina

Hieno työ! Kiitoksia! Kaikille täällä kiitos!

Showing all 7 posts

Create a free account or login to participate in this discussion