Mummuni suku Ruovedeltä

Started by Virpi Lahtinen on yesterday
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing all 8 posts

Hei,
Löytyykö kenenkään puusta Mummuni Lyyli Annikki Rantala ( os KOivisto) 18. helmikuuta 1927 - 26. kesäkuuta 2004 vanhempia? MInulla on ainoastaan tiedossa mummuni äiti Lyyti Koivisto
Syntymä: 27. marraskuuta 1888, Ruovesi, Finland (Suomi)
Kuolema: 21. kesäkuuta 1977 (88), Tampere, Finland (Suomi)
Näen että Tuula Tervasen puussa My Heritagen puolella Lyyti on mainittu. Tiedän että Tuula on sukua eli olisi oikea osuma. En vaan pääse näkemään enempää.

Tässä Lyytin vanhemmat Mikko Juhonpoika Lammi

Voih, meilläkin etäinen sukulaisuus Genin mukaan. Mutta en voi olla nauramatta tätä ruovetisten sukunimihässäkkää. Tässäkin keskustelussa jo monta eri sukunimeä jokuselle ihmiselle. Mulla paljon Rantaloita, joitakin Moisioita ja Koivistoja. Ei Lyyliä kylläkään. Meillä kahdella sukulaisuus mun Kaakkomäkien kautta, Lyyti Lammiin Lehtojen kautta. Molempiin aviosukulaisuus Hyöty/Hyödynmaiden kautta... Saatko Tervaseen yhteyttä MyHessä? Jos haluat voin Pro-käyttäjänä laittaa hänelle sinun sähköpostisi, ellet itse saa laitettua viestiä. Muuta ei oikein voi tehdä,

Näkyy olevan ainakin Mikko Juhanpoika Lammi 7. serkku once rem verisukulaispuussani äitini kautta mutta myös isän kautta kiemurammin. Lyytin syntymä on Ruov. syntyneissä 1884-91 sivulla 339 (MKO80-87) http://www.digiarkisto.org/sshy/sivut/jasenille/paikat.php?bid=6000.... Tuolloin olivat ilmeisesti muuttotouhuiss ja ehkä jo asuivat Huopioniemen kylän Hongon Hunningolla Saarelan töllissä. Syntymä luettelon palstalta näkyy perheen sivu rippikirjassa eli 356,

Näkyy muuten olevan meillä yhteiset esivanhemmat leikkauspisteessä Juho Matinpoika Kauttu ja veljensä Matti Matinpoika Kauttu Veljesten vanhemmat olivat Matti Hannunpoika Kauttu (Ring) ja Marketta Erkintytär Vaininen. Elivät 1500- ja 1600-luvun taitteessa tai yli puolenvälinjäkimäistä.
Kumpi sitten lie mahtavampi vaareista, Tammerkosken haltija Erkki Vaininen vai Ruoveden kappalainen Hannu Ring en osaa ratkaista. Jälkeläisiä ainakin on kasapäin. Mutta tervetuloa kyytiin.

Vanhemmat: Lyyti Koivisto
Puolisot: Eero Onni Kalervo Rantala

LISÄÄ KUVA
Lyyli Annikki Rantala (Koivisto)
Sukupuoli: Nainen
Syntynyt: 18. helmikuuta 1927
Kuollut: 26. kesäkuuta 2004 (77)
Orivesi, Finland (Suomi)
Hautapaikka: Orivesi, Finland (Suomi)
Lähisukulaiset:
Vanhemmat: Lyyti Koivisto
Puolisot: Eero Onni Kalervo Rantala
Lapset: <yksityinen> Rantala ja Jyrki Rantala
Sisarukset: <yksityinen> Koivisto

Hei Virpi!
Löysin lyytille tuplan genistä ja liitin profiilit. Lyytille löytyi vanhemmat.

Lyyti Koivisto

Yhteistyöterveisin

Hannele Ihainen

Laitoin viestiä.

Jouni

Showing all 8 posts

Create a free account or login to participate in this discussion