• Join - It's Free

Sukututkimuksen ja Genin opiskelua kesällä

Started by Reijo Mitro Savola, Geni Curator on Wednesday, June 19, 2024
Problem with this page?

Participants:

Showing all 14 posts

Huippusuositun Sukututkimus ja Geni -kurssimme ("Genin ajokortin") tallennepaketti on nyt saatavilla, kesäksi, ks. tarkemmin minun profiilistani (Tietoa-kenttä):

Reijo Mitro Savola, Geni Curator

Olisin todella kiinostunut ja jos paketin saa elokuussa niin olen kiinostunut.
Hyvää Jussia kaikille Seija Näkki

Miten saisin laitettua asetukset niin että näistä Mitron mainoksista ei tule mulle sähköpostiin päivityksiä?

Suht uutena käyttäjänä olen todella kiinnostunut oppimaan uutta.
Aurinkoista juhannusta

Seija Ritva Marjatta Näkki, elokuu on valitettavasti "tyhjä kuukausi" - silloin ei ole enää tallennetta, eikä myöskään kurssia. Syksymmällä on sitten taas kursseja.

Tomi Antero Lind, jos sinulla on jostain syystä Geni-keskustelujen ohjaus sähköpostiisi päällä, niin voit hallita asetuksia omasta profiilistasi Toiminnot > Ilmoitukset

Anne Kristiina Siivonen, mukava että oppiminen kiinnostaa! Hyvää juhannusta niinikään!

Haluan kyllä ilmoitukset uusista keskusteluista, mutta en näistä kurssimainoksistam Huomasin että sähköpostin lopussa on linkki tietyn keskustelun seurannan lopettamiseen. käytän sitä jatkosssa

Minä haluan mielelläni näkyviin uusia keskusteluita. Opiskelua on nyt tässä genissä ihan tarpeeksi.

Hei, minäkin uutena Geni-käyttäjänä olen kiinnostunut tästä.

Juha Lehtovaara, ok, ilmoittautumislinkki ja lisätiedot löytyy tuolta profiilistani. Vielä muutaman päivänhän tuo on saatavissa.

Hei, linkki vei Snellman-oiston sivuille...

Juha Lehtovaara, kyllä, SnellmanEdu hoitaa järjestelyt

Hei! Linkit keskusteluihin yms. ovat minulle tervetulleita, kiitos !

Olipa hyvä tietopaketti. Syksyllä jatketaan.
Hyvää kesää,
toivottaa Juha

Juha Lehtovaara, hyvä juttu että kurssi oli hyödyllinen. Hyvää kesää!

Showing all 14 posts

Create a free account or login to participate in this discussion