Private profiler, - kun familie kan fullføre denne mergen, og det er 8 Geni medlemmer i denne familiegruppen. så jeg vil anbefale deg å kontakte en av dem.
I sommer endret Geni reglene slik at man har aksess til å redigere og flette alle ikke-bruker profiler i sin familiegruppe uavhengig av collaboration.
Jan Balle Kjeldsen@jan -Indrømmet det er meget længe siden jeg har arbejdet med geni - engang imellem bliver man lidt irriteret over alle de geni - mail der løber ind hele tiden!!!
Hvad er grunden til at man bliver belemret med alle mulige meddelelser?
På et tidspunkt tillod jeg en fletning med min kusines forhenværende mand - det har ført til, at jeg hver gang der sker noget i nogle af de hundrevis af hans familiemedlemmer, så får jeg en irriterende meddelelse.
Jeg har ikke noget imod at integrerte mit træ i min blodbeslægtede familie - så jeg er da villig til at flette træet med din og min slægt!
Min kone og jeg besøgte jo Nanna & Anker her i august måned på deres landsted.
så, jo jeg vil godt flette med dig, Jan!!!
Mvh. Knud Kanne
Hvilke emails du mottar og om hva bestemmer KUN du selv i disse settingene:
http://www.geni.com/account_settings/notifications
Nederst i hver melding du mottar fra Geni står det også, i henhold til normer, en instruksjon på hvordan stoppe disse.
På diskusjoner er det en "Unfollow"/"Følg ikke" link som du velger hvis du ikke ønsker å ha den med i din liste på diskusjoner du følger.
Det her er med andre ord et resultat av dine valg eller rettere sagt ignorering av valgmuligheter.