Fletning

Started by Jan Balle Kjeldsen on Thursday, October 7, 2010
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

• Private
    Geni member
Showing all 5 posts

Her trænger til lidt oprydning i hendes nærmest familie.

Private profiler, - kun familie kan fullføre denne mergen, og det er 8 Geni medlemmer i denne familiegruppen. så jeg vil anbefale deg å kontakte en av dem.

I sommer endret Geni reglene slik at man har aksess til å redigere og flette alle ikke-bruker profiler i sin familiegruppe uavhengig av collaboration.

Jan Balle Kjeldsen@jan -Indrømmet det er meget længe siden jeg har arbejdet med geni - engang imellem bliver man lidt irriteret over alle de geni - mail der løber ind hele tiden!!!
Hvad er grunden til at man bliver belemret med alle mulige meddelelser?
På et tidspunkt tillod jeg en fletning med min kusines forhenværende mand - det har ført til, at jeg hver gang der sker noget i nogle af de hundrevis af hans familiemedlemmer, så får jeg en irriterende meddelelse.
Jeg har ikke noget imod at integrerte mit træ i min blodbeslægtede familie - så jeg er da villig til at flette træet med din og min slægt!
Min kone og jeg besøgte jo Nanna & Anker her i august måned på deres landsted.
så, jo jeg vil godt flette med dig, Jan!!!
Mvh. Knud Kanne

Hvilke emails du mottar og om hva bestemmer KUN du selv i disse settingene:

http://www.geni.com/account_settings/notifications

Nederst i hver melding du mottar fra Geni står det også, i henhold til normer, en instruksjon på hvordan stoppe disse.

På diskusjoner er det en "Unfollow"/"Følg ikke" link som du velger hvis du ikke ønsker å ha den med i din liste på diskusjoner du følger.

Det her er med andre ord et resultat av dine valg eller rettere sagt ignorering av valgmuligheter.

Hej Jan
Det kan jeg kun give dig ret i, men jeg tror, der er nogle approvals, som hænger hos en eller anden og der er nogle låste profiler, som kun ejeren selv kan løse op.
Vh/Anders Hessel

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion