Hei, Sir Olavi Armas Johannes WALLIN !!! đ
MitĂ€ kuuluu ? Toivottavasti olet kunnossa, oletko ? đ đ
Kirjoitan tĂ€tĂ€ viestiĂ€, koska tarvitsisin ( kiireellisesti ! ) apuasi tai " suosi " ... !!! đ đ đ
Koska minua ei ( vielĂ€ ) ole hyvĂ€ksytty GENI'S Great World Tree -ryhmÀÀn, en voi tarkistaa, kenelle olen sukua ja kenelle en... ( ? ) đ𩞠𧏠đ€·ââïž đšâ đ©âđ§âđŠ
Joka tapauksessa - olen dilemmassa ja jossain vaiheessa minulle suuren ja ERITTĂIN TĂRKEĂN KYSYMYKSEN ÀÀressĂ€.
NimittĂ€in, haluaisin tietÀÀ, mitĂ€ olen VEREN SUHTEELLA Agnes VON ANDECHS - ( tunnetaan myös nimellĂ€ : ' Agnes von Wettin von Rochlitz, Meranian herttuatar, Andien kreivitĂ€r. ' ) ? đ©â𩰠â đ
Sir Olavi Armas Johannes WALLIN, haluaisin ystÀvÀllisesti kysyÀ, voisitko tehdÀ tutkimus tÀÀllÀ GENI.comissa - kuinka olen verisukulainen yllÀmainitun herttuattaren kanssa ( ? ).
Olisin myös erittÀin kiitollinen - JOS tai MILLOIN, löytÀisit tiedot,
- voisitko ottaa siitĂ€ kuvan PC:n nĂ€ytölle - ( tai kuvakaappauksen matkapuhelimellasi ) - ottaisit kuvan ja lĂ€hetĂ€t sen sĂ€hköpostiini đ©
as " TODISTEITA " verisuhteestani " Meranian herttuattaren " kanssa - siis kanssa : ' Agnes VON ANDECHS. ' đ©â𩰠â đ
Jos olet sen kannalla, ettĂ€ autat minua suorittamaan tĂ€mĂ€n palveluksen, kerro siitĂ€ minulle mahdollisimman pian !!! đ đ đ
Haluan kiittÀÀ etukĂ€teen huomiostasi ja mahdollisesta vastauksestasi viestiini... đ đ đ
Ota mukavia terveisiÀ Sloveniasta,
Alkaen : Irena Vovk Rothschild.
P. S. : SĂ€hköpostiosoitteeni on : aneri.kwow@yahoo.com đ©