Glad midsommar! Happy Midsummer!

Started by Reijo Mitro Savola, Geni Curator on Friday, June 23, 2023
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 10 posts

Glad midsommar!

På midsommar träffar många av oss släktingar. Nu är ett bra tillfälle att introducera dem till familjens rötter. Vi hjälper även de som är intresserade av att gå med i det gemensamma släktträdet. Hjälp till detta finns t.ex. genom följande kanaler:

Happy Midsummer!

During the Midsummer festival many of us meet relatives. Now is a good time to introduce them to the roots of the family. We also help those who are interested in joining the joint family tree. Help for this is available e.g. through the following channels:

Bra idé!
Glad midsommar!

Tack, för inbjudan.
Sen vill jag önska er all en skön och fin midsommarafton, och en skön semester till er alla.
Mvh
Matts Willman

Hej,

bra idé, hälsningar Jaana

Happy Midsummer!

Glad midsommar och Hyvää Juhannusta också från mig, en smålänning som överraskats av flera finländska DNA-matchningar på nivån ”4th cousin - 5th cousin”. Har en teori om hur det hänger ihop, men har ännu inte kommit till botten i efterforskningarna.

Bengt

Glad midsommar, trevligt initiativ.

Hej!
Lite sent kanske, men önskar er en fortsatt trevlig helg.
Kan man få hjälp av någon släktforskare? Finns ett namn på en person som jag skulle vilja veta var i mitt släktträd han finns. Är han ingift eller ”familj”,

Mvh Elisabeth

Hanne Abel.

Hejsa!
Tak for indbydelsen.
Glædelig midsommer til alle.
Mvh
Hanne Abel

Hejsan.
Tack.
Glad sommar för alla.
Mvh Inna Blumental

Showing all 10 posts