HJÆLP _ Hvordan kommer jeg ind på min konto

Started by Private User on Sunday, January 7, 2024
Problem with this page?

Participants:

Showing all 25 posts

Er der nogrn her der kan hjælpe mig

Kan du ikke husk din kode

Hei, du må jo være logget inn for å skrive en melding her. Kan du forsøke å beskrive problemet litt nærmere?

Jag blir upplyst av Geni om denna nya diskussion då jag följer projektet "for danske brugere". När jag går till din profil så är du helt <privat> så jag kan inte ge dig någon hjälp. Kanske ska du vända dig till "projektet och de du samarbetar med istället. Jag har sett ditt namn på några danska profiler som är anknutna till svenska familjer..

Jag gissar att du kanske ska röra dig i din egen familj/släkt för att komma vidare.

Du skal ændre din adgangskode - klik på linken -, derefter skal du skabe en ny adgangskode. Maskinen skriver dig om betingelserne (hvilke bogstave, hvor mange tal osv).

password er ændret så du bedes bede geni om en lost password som så gnereere en nyt ok password, men fordi geni stadig kender maskinen du bruge så kan du i en kort periode godt skrive også, men det er ikke fuld afgang til alt der

jeg havde også glemt mit password :=)

Har du prøvet de foreslag der er kommet fra andre
Anette

Jeg kan ikke huske mit kode hvad gør jeg nu

Klik på "glemt kodeord", så får du en mail med et link, som du skal bruge indenfor et begrænset tidsrum, der kan du så angive et nyt kodeord, på mindst 9 karakterer og som skal indeholde små og store bogstaver, samt mindst et tal og et specialtegn.

jamen det virke ikke her

Virker ikke - skal det forstås sådan, at du ikke får en mail, eller virker link'et i mail'en ikke?

Jeg Kan ikke komme ind på den oprindenlig jeg har her inde så derfor Hvad gør jeg nu??

Det har jeg forstået, men hvad sker, når du på login-siden klikker på:
"Husker du ikke din adgangskode?"
Får du så ikke en mail med et link, hvor du kan indtaste et nyt kodeord?

Erna
Bed geni om hjælp, det gjorde jeg. Efter at have fortalt dem om mit problem.
De vendte tilbage efter nogen tid hvor de sendte mig et link hvor jeg kunne lave alt om. Så prøv det.
Anette

Jo det gør jeg Anders men jeg kan ikke bruge den desvære

Godt træt af at geni ikke vel hjælpe mig her og nu

Arbejder du på en PC eller en tablet og får du en fejlmelding når du klikker på link'et? Det kan jo være at det er dit anti-virus program, der blokerer.

Pc

Hvad skal så med geni hvis ikke de vel hjælpe mig, Alt mit arbejde er tabt for altid sådan er det bare lige nu. Har i et godt råd til mig

Jeg tror det er et problem i din Browser, bruger du Chrome, Edge eller en helt tredje?
Uanset hvilken, skal du ind i indstillinger og tillade brugen af cookies fra www.geni.com. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men Ældresagen har som regel et team, der kan hjælpe med IT-problemer.

Ja jeg bruger Chrome og jeg bor på dJursland Anders

Jeg bruger normalt Chrome, der har jeg sjældent problemer, men jævnligt når jeg bruger Edge.

Ældresagen i Nord Djurs har en gratis service:
"Computerhjælp
Har du problemer med computeren, så ring 4017 0910, så finder vi en hjælper til dig.
Et besøg koster ikke noget."
I det her vejr er det lidt langt fra Silkeborg.

også selv om jeg ikke er medlem

Det ved jeg ikke, men det koster nok ikke noget at spørge.

Showing all 25 posts

Create a free account or login to participate in this discussion