Anne Mette, jeg oppforder deg fortsatt med å fortelle hva du mener er riktige verdier og vise til dokumentasjon på dem slik at de eventuelt kan diskuteres eller ganske enkelt brukes til å rette profilen.
Selv synes jeg at About Me på den profilen er blitt ganske bra sammenlignet med andre, og inneholder flust med tredjeparts kildelinker som alle kan sjekke og også observere at heller ikke de stemmer overens. Slik er det bare.
Kirkeboknotatene du viser til var ikke lagt til som dokumentasjon av deg, men var en nøyaktig kopi av hva som står å Wikipedia. Mesteparten av det som står der gjelder hennes siste ektemann, ikke henne og bør heller legges inn på hans profil.
Plassering av "Septugesima søndag" i begravelses felt var gjort av deg selv, og det var den eneste kirkebok informasjonenom henne som står i danske Wikipedia, og dette hadde jeg tatt med i About Me, men ser du har slettet det nå uten noen begrunnelse eller dokumentasjon.
Hvis du mener WiIkipedia tar feil på fødested og så videre så oppfordrer jeg deg til å dokumentere og korrigere det. Det er bare å opprette en konto der.
Hun ble ifølge notatene i Wikipedia begravet Septuagesimasøndag 1717. Septuagesimasøndag betyr 9ende søndag før påske, dvs 24 Januar 1717. Holbek og andre bommer med andre ord med to år hvis denne opplysningen stemmer, og jeg har valgt å bruke den datoen som begravelsesdato. Han oppgir dødsdato 16 dec. 1718 Borrehuset ved Grønsund på Falster, - Ut fra dato for begravelse og ektemannens nye forlovelse så vil nok vinteren 1716-1717 stemme bedre, og hvis 16. desember kommer fra en kilde så høres nok 16 dec. 1716 mere riktig ut, men det blir bare antagelser og bør sjekkes, men lot 1717 stå som dødsår selv om andre oppgir 1718.
I fødenavnet utelot jeg bevisst Eriksdatter da ingen av kildene bruker det, men la til (Maren) da hun også er referert med det navnet.
Uansett, - synes selv at profilen er blitt veldig bra sammenlignet med de fleste og oppfordrer alle til å legge til rettinger og dokumentasjon på disse hvis de har det.
Uansett så var profilens utseende som Anne Mette klaget over kun ett resultat av sammenfletninger og ikke grunnet endringer.