Blank side når jeg vil se et slektstre. Hva er feil?

Started by Karin Gullhav on Thursday, May 1, 2014
Problem with this page?

Participants:

Showing all 5 posts
5/1/2014 at 2:57 PM

Har i hele dag forsøkt å få opp geni i slektstre-modus, men alt jeg ser er en blank side.

Nettleser: Google Chrome
OS: Windows 7 Home Premium.

Har uten problem fått lagt inn over 7000 profiler, uten at jeg har gjort noenting annerledes.

Alt fungerte helt fint sist jeg la inn noen, for et par dager siden (eller i går?).

Har restarta pc'n noen ganger, brukt SlimCleaner flere ganger for å renske bort unødig, selvsagt logget meg helt ut av Geni og logga inn på nytt igjen, har sett om noen nye oppdateringer har foregått, sjekket at ikke brannmuren plutselig har lagt en blokkering - og fortsatt er det "tabula rasa" - helt blankt.

Frustrerende!!!

Noen som har et godt råd?

5/1/2014 at 3:31 PM

Last ned og installer siste Flash og Shockwave fra Adobe - det burde løse problemet, har hatt samme problem selv.. Lykke til!

Private User
5/1/2014 at 4:13 PM

Karin, du har sannsynligvis brukt ett paranoid "oppryddingsprogram" som har blokkert bruk av Flash i nettleseren din. SlimCleaner hørtest suspekt ut...

Å laste ned Flash hjelper ikke da Chrome har en egen innebygget sikrere/bedre testet versjon, men sjekk om det ikke er en Chrome oppgradering.

5/2/2014 at 4:18 AM

Nå fungerer det!

Det som hjalp, var oppdatering av Chrome.

Før dette, oppdaga jeg at jeg det funka i Internet Explorer etter oppdatering av Flash, skulle vel forresten bare ha fjerna IE for det er kun i krisetilfeller den blir brukt.

Forsto det slik at det har vært en generell sikkerhetsoppdatering i Flash 30.mai (og også Java), så det kan være at ganske mange rundt om opplever akkurat dette problemet.

Chrome oppleves ellers som den beste og enkleste nettleseren til GENI-arbeid og alt annet; jeg sverget før til FireFox.

Ingen grunn til å være så skeptisk til SlimCleaner, Bjørn! Det er noe av det beste freeware jeg noensinne har hatt, brukt i flere år, får veldig god omtale og er editor's choise i pcmag.com, så den anbefaler jeg varmt til alle som vil ha noe som fungerer lynraskt, tar liten plass, gir grundig oversikt osv. Når jeg f.eks. installerer SlimCleaner på elev-pc'er som går ufattelig tregt, henger seg ofte opp osv, er det nesten som et lite mirakel som har skjedd fra før og etter opplevelsen - og det er oppsiktsvekkende mye unyttig den fjerner. http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2388692,00.asp

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion