Vragen over DNA

Начала Private User суббота, 13 июня 2020
Возникла проблема на этой странице?

Участники:

  • Private User
    Geni Pro
  • Private User
    Geni Pro
Показаны все сообщения (6)
Private User
13.6.2020 в 3:57 до полудня

Heb je vragen over dna of the uitslagen van de genomen dna test kun je hier de vragen stellen

Private User
18.7.2020 в 3:30 после полудня

Mijn vader had de vraag waarom hij 50% engels bloed had volgens de myHeritage test. Maar 0 procent Nederlands bloed. Terwijl hij volgende papieren stamboom onderzoek zeer Nederlandse roots heeft.. En geen elke Engels voorouders bekend zijn.

Private User
19.7.2020 в 7:18 до полудня

Private User ik heb hetzelfde Myheritage neemt het heel ruim en Engeland overlapt in Nederland, waarchijnlijk word je vaders ethniciteit geschat als Noord en West Europa en het word verder niet onderverdeeld. Ancestry neemt dit iets nauwkeuriger en geeft Nederland aan.

Het is natuurlijk ook zo dat voor de schatting de bestaande leden pool gebruikt en geen oude dna monsters

Private User
20.7.2020 в 3:06 после полудня

Het pijnpuntje zit er in dat MyHeritage Nederlanders niet als een apart ethniciteit ziet of zag.

Private User
14.8.2020 в 8:11 после полудня

Er is een zeer goede groep van Nederlandstalige MyHeritage helpdesk medewerkers en het taal en kennis niveau van deze groep is zo goed, dat ik mijn vragen altijd in het Nederlands stel. Mijn ervaring is dat de Engelstalige helpdeskmedewerkers mijn vragen niet begrijpen. Het is soms prettiger om je vragen in je moedertaal te kunnen stellen. En dat kan bij MyHeritage en de vragen over de MyHeritage DNA testen kun je het beste in het Nederlands stellen aan de algemene MyHeritage helpdesk. Overigens de kennis over DNA is bij MyHeritage hoog. Ze hebben DNA onderzoekers op het niveau van professoren in dienst.

Private User
17.8.2020 в 12:41 после полудня

Als iemand achtergrond wil weten van DNA onderzoek in Nederland, dan zou ik aan raden om dit verhaal te lezen. https://www.nu.nl/binnenland/6071425/drenkeling-watersnoodramp-na-6...

Показаны все сообщения (6)

Зарегистрируйтесь или войдите в систему чтобы участвовать в этом обсуждении