- Mageba kaGumede c1667-c1745 Zulu Chief c 1727 – c1745
- Ndaba kaMageba Zulu Chief c 1745-1763
- Jama kaNdaba c1757-1781 Zulu Chief 1763 -1781
- Mkabayi kaJama c1760 – c1840 Daughter Regent
- Senzagakhona kaJama c1762-1816 Zulu Chief 1781-1816
- Shaka kaSenzangakhona c1787-1828 Zulu King 1816 -1828
- Dingane kaSenzangakhona c1795-1840 Zulu King 1828-1840
- Mpande kaSenzangakhona 1798-1872 Zulu King 1840-1872
- Cetshwayo kaMpande 1834-1883 Zulu King 1872-1879
- Dinuzulu kaCetshwayo 1868-1913 Zulu King 1884-1913
- Solomon kaDinuzulu 1890-1933 Zulu King 1913-1933
- Bekuzulu kaSolomon 4 August 1924 – 17 September 1968 Zulu King 1948 - 1968
- Zwelithini kaBekuzulu 14 July 1948 - Zulu King 1971 – present day
Lineage around Shaka's Father & Grandfather
- Phalo kaJama, died c1759.
- Mkabayi kaJama (f), born c1760.
- Mmama kaJama (f), born c1760.
- Inggonyama SENZANGAKHONA kaJama (by Mthaniya)(qv) 1781/1816, born c1762, married at least 16 wives, including those below, and had issue, 14 known sons and several daughters. He died 1816.
w1. Mkabi kaSodubo Nzuza, died 1879
w4. Langazana Gubeshe Sibiya, keeper of the inkatha ye-yezwe, died 1884
w5. OkaSondaba Buthelezi
w8. Bhibhi kaSompisi Ntuli, born c1780, died January 1840
w10. Ncaka Qwabe
w11. Magulana Nene
w13. Zishungu kaMudli
w14. Mehlana kaNtopho Ntshangase
- Mawa kaJama (f), married Mkatshwa Nxumalo
- Nobongoza kaJama, had issue.
- Mqundane [Maqhoboza] kaNobongoza fl.1840, had issue.
- Magwala kaMqundane
- Nozishada kaMqundane
- Nkabanina kaMqundane
- Ntabata kaMqundane
- Ngcongcwana kaMqundane, had issue.
- Gilbert kaNgcongcwana fl.1883
- Keke kaJama
- Magunuza kaJama
- Vubukulwana kaJama
- Nomaphikela kaJama (f)
- Sizile kaJama (f)
- Nomahawu kaJama (f)
- Mfolozi kaJama, had issue.
- Manqe kaMfolozi
- Zivalele kaJama, had issue.
- Makhasana kaZivalele, had issue.
- Madokodo kaMakhasana
- Sfile kaMakhasana
- Ndukwana kaMakhasana
- Lusinga kaMakhasana
- Sojiyiza kaJama, had issue.
- Thokothoko kaSojiyiza, had issue.
- Ndabezimbi kaThokothoko, had issue.
- Mahu kaNdabezimbi, had issue.
- Mahayihayi kaMahu, married Inggonyama Dinizulu (see below)
- Ndombana kaSojiyiza
- Maphitha [Nomdidwa] kaSojiyiza, Chief of the Mandlakazi -/1872, had issue. He died 1872.
- Hayiyana kaMaphitha, born 1834, died 21st July 1883 at Ulundi.
- Hlomuza kaMaphitha
- Qethuka kaMaphitha
- Mcwasimbana kaMaphitha
- Xukwana kaMaphitha
- Ndlovu kaMaphitha
- Phuzukumila kaMaphitha
- Siwana kaMaphitha
- Fokothi kaMaphitha, died 5th January 1880 (1884?).
- Makhoba kaMaphitha, present at Ulundi 1883
- Zibebhu kaMaphitha (by Khundlase), Chief of the Mandlakazi 1872/1904, born 1841 in Nongoma, had issue, over 200 children. He died 27th August 1904 in Nongoma.
- Msenteli kaZibebhu, Chief of one section of the Mandlakazi 1904/aft 1917.
- Bhokwe kaZibebhu, Chief of another section of the Mandlakazi 1904/aft 1917.
- Mchitheki kaZibebhu
- Konela kaZibebhu