Hendrik Louis Janeke, b5c9 - what is his children's names and his wife's name

Started by Willa Potgieter x Huang xx Truter on Saturday, August 3, 2013
Showing all 6 posts
8/3/2013 at 12:33 AM

my grandmother was a Janeke - I only have her and her brother's details so are trying to find the link to her father. She was married to Jan Potgieter - Petrus Steyn and oom Willa Janeke was a farmer in Koppies, - my Father had 6 siblings - with him they where 7 kids. 3 half siblings from Grandpa's first wife and the other 4 from Grandpa's second wife, my granny Anna Janeke

My Father's siblings and parents has all passed on. His one brother was also name Hendrik Louis and that is not a Potgieter family name being passed on ... it was Gerhardus Daniel and Johannes Theodorus (that is now the main leg I belong too)

8/27/2013 at 9:58 AM

Hello Willa, my vriend Frik Janeke is ook op soek na sy Janeke familie. Kontak hom asb op allot@mweb.co.za.

Groete
Riana

8/27/2013 at 11:22 AM

Hallo Willa, die enigste Janeke's wat ek het, het ek reeds op GENI gesit.
Lekker aand
Groete
Bets

10/7/2013 at 10:19 AM

Dankie Riane en Elizabeth - ek was siek en in koma in hospital in Aug ... maar ek kom nou weer mooi by alles

Het ouma Janeke se ouers se name - Anna (Anna) Elizabeth JANEKE (daughter of Hendrik Louis JANEKE and Aletta Margaretha or Margarethe Vosloo ... maar ek moet nog datums kry ... Elizabeth as dit dalk bekend lyk - sal jy my laat weet ... Anna en ek weet een seun was Wilhelm Mattheus genoem Willa geboer op Koppies ;-)

Riane Frike Janeke is welcome om my ook te kontak by willa@willa.co.za

10/9/2013 at 7:59 AM

Dankie Willa, ek sal hom sê! Spoedige beterskap!

10/9/2013 at 1:39 PM

Riana le Roux ek en Frik het kontak gemaak dankie :-)

@ Elizabeth Johanna Steyn (Lourens) Hierdie Hendrik Louis is my ouma se pa ... maar nou het ons 'n double profile - kan jy dalk help link?

Hendrik Louis Jäneke Dis my ouma se pa - en dis dieselfde man as die een wat jy hier gelaai het .. skies man, my inligting was te onvoledig.

Showing all 6 posts

Create a free account or login to participate in this discussion