Jeroen van Dijk bedankt

Started by Maarten Alexander Brandts Buijs on Tuesday, June 2, 2020
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 19 posts
6/2/2020 at 3:30 AM

Helaas heeft Jeroen vandaag besloten zijn taken als curator neer te leggen. Het aantal curatoren voor de Nederlandse achterban zijn er niet zo heel veel, en ik heb Jeroen leren kennen als iemand die met kennis, geduld, vriendelijkheid en vooral heel veel behulpzaamheid zich enorm heeft ingezet voor de Nederlanders op Geni.
Ik wil Jeroen bij deze dan ook heel erg bedanken voor zijn inzet, de talloze keren dat hij mij heeft geholpen en de ontmoeting die we hadden in Amsterdam.

6/2/2020 at 3:55 AM

Ik vind het ook erg jammer dat het zo gelopen is.
Gebruikers en ook Geni staf beseffen niet altijd wat curators allemaal doen en wat ze te verwerken krijgen.

Het werk van een curator is geheel vrijwillig en een curator is niet in dienst bij Geni en er wordt ook niet betaald voor het werk dat ze doen.
Zo nu en dan een blijk van waardering voor dat werk van zowel vanuit Geni als van gebruikers is daarom zeer welkom. Bij een probleem tussen een curator en een gebruiker is het dan ook belangrijk dat een curator zich gesteund kan voelen vanuit Geni.

6/2/2020 at 4:26 AM

I am sorry, I was born in S Africa and can understand Afrikaans, but not Dutch.
Could you plese translate into English.
Regards,
Karin

6/2/2020 at 4:30 AM

ik heb er niets van meegekregen, maar waardeer elke vrijwilliger voor hun inzet, dus ook Jeroen...had ik geweten dat je hem kon ontmoeten, en persoonlijk vragen stellen, had ik dat graag gedaan....zou het nog willen doen, en hem ook betalen voor zijn diensten, mvrgr, Janny Meerstadt

Private User
6/2/2020 at 4:39 AM

Bedankt voor je tijd en inzet,, bedankt hans

6/2/2020 at 4:52 AM

Laat je niet smurfen, Jeroen! Dank voor je diensten

6/2/2020 at 5:09 AM

@karin - Jeroen announced today that he is stopping with his duties as curator. I wanted to thank him for his efforts and helpfulness as a curator to especially the dutch Geni users.

Job added that the curators (especially the Dutch) are not many and get a load of questions. To the users and Geni staff it is not always clear what a curator has to endure en what they do. A curator is a volunteer and is not employed by Geni, and there is no pay. It's important that you treath them with care and a bit of respect. And that apprectiaton for their job is most welcome, from both the users and Geni - and that while in conflict with a user he feels supported by Geni.

6/2/2020 at 5:45 AM

For those with Dutch roots that cannot read Dutch and like to read the Dutch discussions or do some research in Dutch sources, you can try to translate with https://www.deepl.com, https://translate.google.com or https://www.bing.com/translator

6/2/2020 at 7:07 AM

Ook namens mij heel erg bedankt Jeroen. Je hebt me super geholpen en we hebben gezamenlijke linken gelegd.
We spreken elkaar vast nog wel online!

Private User
6/2/2020 at 7:56 AM

ook mijn dank voor alles wat je voor mij, voor anderen en voor geni hebt gedaan.
stop niet met je hobby, maar doe het lekker kalm aan, en voor jezelf.

Private User
6/2/2020 at 8:52 AM

He, wat ontzettend jammer ! Jeroen is hartstikke goed. Ik hoop dat het privé goed met hem gaat :( Heel erg bedankt voor al je geduld en hulp, Jeroen ! Groetjes van Recia.

6/2/2020 at 9:35 AM

Jeroen, ook namens mij heel erg bedankt voor al je werk op Geni.
Vaak was nooit iets teveel gevraagd.
Hoop in de toekomst nog wel contact met je te hebben.
Bedankt voor al je werk.

Private User
6/2/2020 at 9:45 AM

ik sluit me van harte bij bovenstaande aan: bedankt voor al je werk Jeroen!

Private User
6/2/2020 at 8:05 PM

Jeroen ook vanuit Australia, waar ik gestrand zit) bedankt voor alle werk. Hoop contact te houden

6/3/2020 at 3:51 AM

Heb het door privé omstandigheden gemist, maar curatoren zouden ZEKER door Geni gesteund moeten worden!
Jeroen steun dan maar via de zijlijn. (Meer persoonlijk)

Private User
6/5/2020 at 4:57 AM

Ik zal zeker in de toekomst proberen om een Geni dagen te organiseren zoals afgelopen jaar in het klein is gedaan in Amsterdam rond Geni tafel op MyHeritage Live.

Het is goed om te lezen, dat de Nederlandse sprekende en Afrikaans sprekende gebruikers aanwezig zijn in minimaal drie werelddelen. Als ik ooit in Australia ben, dan wil ik wel aansluiten bij een Geni dag. Maar op dit moment zijn de grenzen nog dicht.

Ik sluit mij aan bij de woorden van diversen. Ook als zie ik groen van alle die smurfen om mij heen, ik zal proberen om neutraal te blijven.

Private User
6/5/2020 at 5:02 AM

Ik heb als Curator veel goede dingen kunnen doen en ik neem aan dat vele dank voor alle werk gedoeld is voor alle Curatoren, waar ik een maar klein deel van was.

6/8/2020 at 5:45 AM

Voor mij is Genie nieuw, ik heb nog geen idee wat een curator allemaal doet. Maar ik kan me voorstellenden het jammer is dat iemand die Nederlands spreekt vertrekt.

6/8/2020 at 9:34 AM

Er is wat informatie over curators te vinden op https://www.geni.com/curators/

Showing all 19 posts

Create a free account or login to participate in this discussion