Donorvader/Biologische vader toevoegen

Started by Nick Storm on Sunday, October 30, 2022
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 16 posts
10/30/2022 at 7:32 AM

Goedemiddag,

Ik vroeg me af hoe ik mijn donorvader/biologische vader kan toevoegen aan mijn stamboom?
Helaas is dat alleen te doen als ik zo instel dat mijn moeder en hem beiden een relatie hebben met elkaar.
Ik vroeg me af hoe ik de relatiestatus kan omzeilen?
Of, moet ik het instellen als 'Partner'?

Met vriendelijke groet,
Nick

10/30/2022 at 7:36 AM

Partner of eventueel ex-partner?

Private User
10/30/2022 at 7:50 AM

Herkenbaar probleem, waar ik geen oplossing voor heb gevonden, dus heel benieuwd naar ideeën.

Private User
10/30/2022 at 8:03 AM

Volgens mij is dat partner of ex partner ik weet het ook niet anders . Ik weet niet of het ex partner (gescheiden) of echtgenoot is ? Het is jou eigen keuze verder. Vriendelijke groeten

10/30/2022 at 8:09 AM

Ik had hetzelfde probleem met mijn tante. Met de MyHeritage Family Tree Builder kun je meer verschillende relaties toevoegen dan op myheritage.nl. Je kunt dan je biologische vader als zodanig instellen zonder relatie tot je moeder. En als je nog een andere vader hebt, kun je die instellen als adoptievader. Nadeel is wel dat als je je de bloedlijn van je 'adoptievader' wilt bekijken dat jij daar dan niet instaat...

10/30/2022 at 9:12 AM

Leuke vraag.
Is het niet mogelijk om een bij moeders toevoegen en de andere bij jouw?
Succes er mee
Herman Geelen

10/30/2022 at 10:24 AM

Ik ben nu op een verjaardag, maar dat zoek ik voor je uit. Je kunt sws in bijzonderheden zetten dat hij jou biologische vader is. Bij mij heeft een ander familielid mijn vader aangemaakt waardoor mijn vader tevens mijn stiefvader is.

10/30/2022 at 11:30 AM

Ik heb het opgelost door een 2e huwelijk aan te maken maar met de status "anders" en dat als adoptieouder aan te merken

10/30/2022 at 5:24 PM

I believe the solution made by JA Hartog would be the correct one.
.

yesterday at 12:30 AM

ik volg even

yesterday at 12:57 AM

Ik kijk er vanavond even naar op me gemak.
Dank jullie wel voor de reacties.

Private User
yesterday at 10:16 AM

Is er nog geen curator geweest die het heeft helpen toelichten?
Carl Gustav Verbraeken bijvoorbeeld?

Private User
yesterday at 10:19 AM

Tja, we hebben veeeeeeel te weinig Nederlands-talige curatores in het curatorium, dus wie er zin en talent voor heeft, vraag Carl of een andere van de pagina
https://www.geni.com/projects/Portaal-voor-Nederlandstaligen/4077

Een paar ervan zijn al tamelijk lang niet meer online, vanwege waarschijnlijk zeer private redenen, maar het is de makke van de staf in California dat ze daar dit 'probleem' niet oplossen. Dus als je te zien of lezen krijgt: non-active user, dan weet je 'hoe laat' het is.

Private User
yesterday at 10:22 AM

Goede ervaringen ook met:
Ard van Bergen

geduldig, deskundig en to-the-point.

Job Waterreus
is meer 'onze' techneut, die vooral heel veel werk verzet om Geni ook voor dummies toegankelijk te maken. c.q. houden.

yesterday at 10:39 AM

Er is een discussie tussen de curatoren en Genie hierover, maar ik verwacht geen snel resultaat.
Een echt goede oplossing is er dus nog niet. De enige mogelijkheden voor ouders zijn nu:
www.geni.com/media/proxy?media_id=6000000188499152856&size=large

Today at 2:34 AM

Biološki otac
Dominko Gaspar.

Showing all 16 posts

Create a free account or login to participate in this discussion